|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۸۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۹
زائران اربعین باید از محل های مجاز مانند بانک و صرافی‌های مجاز نسبت به تهیه ارز مورد نیاز خود اقدام کنند و به هیچ وجه نباید از دلالان کنار خیابان ارز تهیه نکنند چرا که ممکن است این ارزها جعلی و تقلبی باشد و آن طرف مرز با مشکلاتی مواجه شوند.
جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا هشدارهایی را در مورد نحوه تامین ارز در کشور عراق و ورود کالاهای ممنوعه به کشور به زائران اربعین ارائه کرد.  

 به گزارش ایسنا، سرهنگ بهرامی درباره تامین امنیت ارز مود نیاز زائران اربعین گفـت: از زائران می‌خواهیم که اگر در سفر اربعین نیاز به پول خارجی و تبدیل پول خود دارد، حتما آن را از شهر خود تهیه کنند.


وی ادامه داد: زائران نباید ارز و دیگر ملزومات  خود را از نقاط صفر مرزی تهیه کنند، چرا که ازدحام جمعیت در پایانه های مرزی بسیار زیاد است.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا افزود: زائران اربعین باید از محل های مجاز مانند بانک و صرافی‌های مجاز نسبت به تهیه ارز مورد نیاز خود اقدام کنند و به هیچ وجه نباید  از دلالان کنار خیابان ارز تهیه نکنند  چرا که  ممکن است این ارزها جعلی و تقلبی باشد و آن طرف مرز با مشکلاتی مواجه شوند.

بهرامی با بیان اینکه  زائران به هیچ عنوان نباید اسناد هویتی خود را در اختیار افراد ناشناس قراردهند، گفت : احتمال سواستفاده از این اسناد وجود دارد و از این رو لازم است که زائران دقت کافی را داشته باشند.  

وی همچنین نسبت به ورود کالای قاچاق و ممنوعه به کشور نیز هشدار داد و گفت: توصیه ما به زائران این است که  شهد شیرین زیارت نجف اشرف و کربلای معلی را  با ورود کالای قاچاق ممنوعه به کشور تلخ نکنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین