|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶
کد خبر: ۲۸۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
او درباره احتمال حضور خانواده‌اش در آزادی هم گفت: من ۳ فرزند دارم که ۲ پسر فوتبالیستم در باری و بخارست هستند و دخترم در لوردو به مدرسه می‌رود و همسرم که در خانه‌داری بسیار خوب است، خیال من را از کارم راحت می‌کند و باعث می‌شود از کارم لذت ببرم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هدفش تنها صعود به جام جهانی است.

به گزارش ایسنا، مارک ویلموتس در نشست خبری بعد از پیروزی چهارده بر صفر تیمش مقابل کامبوج گفت: شرایط بازی برایم مهم بود. ما هجومی بازی کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. در حال تحول هستیم و افراد جوانی به تیم اضافه می‌شوند و گروه بزرگتر می‌شود. به سردار آزمون و احسان حاج‌صفی بعد از یک ساعت استراحت دادیم چون بازی با بحرین را فراموش نکردیم. تمرکز من روی دیدار با بحرین و گرفتن ۳ امتیاز است. تا این جای کار، کار خاصی نکردیم و هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است.

او افزود: امروز، یک روز تاریخی بود و از خانم‌ها به خاطر فضایی که برای بازیکنان به وجود آوردند تشکر می‌کنم و امیدوارم این ۴ یا ۵ هزار نفر حاضر در بازی، در بازی‌های بعد بیشتر شوند.

او در پاسخ به این سوال که پیروزی برابر کامبوج زیباتر بود یا حضور بانوان در آزادی تصریح کرد: سوال ساده‌ای است و جواب هر دوی آن‌ها یکی است. فوتبال مسئله‌ای احساسی است و باید برای همه به اشتراک گذاشته شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: در تیمی که من انتخاب می‌کنم هیچوقت کسی فیکس نیست. قبل از بازی دژاگه مصدوم شد و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. من بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که هجومی باشند و بتوانند بیشتر گل بزنند و به تیم من بخورند. من به عنوان بازیکن پیروزی ۱۰ بر یک را تجربه کردم اما به عنوان مربی نه. امروز اتفاقات جدیدی و تازه‌ای برای همه افتاد که برای نخستین بار بود. من همیشه حریف را تحلیل می‌کنم. من فرد ساده‌ای نیستم و توانمندی بازیکنانم را می‌دانم. شما بازی با کره‌جنوبی را دیدید. من با نوراللهی، احسان و ابراهیمی دیوار محکمی را میانه میدان داشتم اما در آن دیدار هم هجومی بودیم. شاید در بازی‌های ما باخت هم وجود داشته باشد اما همیشه فلسفه من یکی است و به آن ایمان دارم.

او درباره احتمال حضور خانواده‌اش در آزادی هم گفت: من ۳ فرزند دارم که ۲ پسر فوتبالیستم در باری و بخارست هستند و دخترم در لوردو به مدرسه می‌رود و همسرم که در خانه‌داری بسیار خوب است، خیال من را از کارم راحت می‌کند و باعث می‌شود از کارم لذت ببرم.

او درباره تاثیر این دیدار برای بازی با بحرین گفت: این پیروزی روی ذهن بازیکنانم تاثیر دارد. یاد گرفته‌ام تیمم را ۴ روز قبل از مسابقه اعلام نکنم. امروز اشکان را از دست دادم و سردار هم دچار مصدومیت کوچکی شد و پورعلی‌گنجی هم برای فیلمبرداری رفت. فردا تمرینی را برای بازیکنانی که بازی نکردند، خواهیم داشت تا آن‌ها مشغول ریکاوری شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین