|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۰
کد خبر: ۲۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
پیکر معلم فداکار لرستانی پس از تشییع با حضور پرشور مردم قدرشناس پلدختر در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در پلدختر، عصر امروز (در روز عاشورای حسینی) پیکر کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی با حضور پرشور مردم، فرماندار و امام جمعه پلدختر، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمد لروند امام جمعه پلدختر با بیان فداکاری این معلم دلسوز، گفت: جمله معلم فداکار زیبنده کاظم صفرزاده معلم لرستانی است.

وی با اشاره به اینکه دعای مردم چندین روستای جنوب پلدختر روز گذشته با واسطه قرار دادن باب‌الحوائج از طرف حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) برای پیدا شدن جنازه این معلم لرستانی اجابت شد، اظهار داشت: مردم با گفتن چندین «یا حسین(ع)» در تاسوعای حسینی به درگاه خداوند دعا کردند تا هرچه زودتر جنازه این معلم فداکار در رودخانه کشکان پیدا شود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه پس از چند ساعت از دعای خیر مردم یکی از مسئولان استان لرستان تماس گرفت و خبر پیدا شدن جنازه این معلم فداکار را پس از 15 روز مفقود شدن را به من داد، اضافه کرد: معلمان و دانش‌آموزان باید ایثار و فداکاری مرحوم صفرزاده را الگوی زندگی خود قرار دهند.

لروند با انتقاد از عدم رسانه‌ای شدن خبر فداکاری این معلم در رسانه ملی، عنوان کرد: صدا و سیما برای یک معلم که جان خود را برای دانش‌آموزانش فدا کرد، باید سنگ تمام می‌گذاشت.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران با تجلیل از خدمات و زحمات این معلم، گفت: معلم فداکار لرستانی مصداق بارز معلم شاگردنگر بود.

گودرز کریمی‌فر با اشاره به پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در این خصوص عنوان داشت: در ماه‌های آینده از خانواده این معلم فداکار و ایثارگر در جشنواره کشوری جلوه‌های معلمی تجلیل خواهد شد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین