|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۲۸۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
رئیس مجمع نمایندگان استان عنوان کرد: تکلیف ما این است که به هرکسی که به این مراکز مراجعه می‌کند، پاسخ دهیم. ما این احساس مسئولیت را داریم که کمک کنیم و بتوانیم اطلاعاتی که به ما می‌دهید را در تهران پیگیری کنیم.
 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت ناخواسته در مسیر غلطی به این‌جا رسیده‌ایم و  کشور را گران اداره کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمانفر، در پنجمین نشست مجمع نمایندگان استان با موضوع «بهداشت و درمان» که در دیوان محاسبات خراسان رضوی برگزار شد، بیان کرد: مسائل را به ما منتقل کنید. فضای پیگیری به شکلی نیست که تنها متوجه استان شود. راهکارهایی را برای مسائل پیشنهاد دهید.

وی افزود: به صورت ناخواسته در مسیر غلطی به اینجا رسیده‌ایم و  کشور را گران اداره کرده‌ایم. حوزه آموزش‌وپرورش، اداری، مدیریت شهری و بهداشت و درمان گران اداره شده و دچار تصمیماتی شده‌اند که قابل ادامه نبوده‌است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «بسیاری معتقد بودند که طرح تحول سلامت درست نبوده و شروع شد»، اظهار کرد: همه می‌دانستند امکان ادامه‌دادن طرح تحول سلامت نیست و در شرایط سختی هستیم. همه باید امروز کمک کنیم، حق مردم این است که این خدمات را بگیرند، اما گران اداره کرده‌ایم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: دولت مجموعه بسیار پولداری است که در مدیریت روزمره‌اش مانده است. در حوزه بهداشت و درمان و مجموعه‌های مرتبط، علی‌رغم تلاش‌های وافر، در مراجعاتی که مردم به نماینده‌ها و گروه‌های مرتبط با خودشان دارند، گلایه‌هایی دارند که دقیقا به محدودیت منابع برگشت می‌کند، امروز تلاشمان این است که مقداری جدی‌تر و ملموس‌تر به این موضوع بپردازیم.

وی با بیان اینکه «خدمات مختلفی لازم داریم»، گفت:  انتقال خون و سهمیه باعث می‌شود بیمارستان‌ها در ارتباط با بستری‌کردن بیماران محدودیتی داشته‌باشند. سهمیه‌هایی را قرار داده‌اند و این شهر با مراجعین قابل توجهی مواجه است و همه آن‌ها هم‌استانی ما نیستند، اما  نمی‌توانیم پاسخ منفی به آنان بدهیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان عنوان کرد: تکلیف ما این است که به هرکسی که به این مراکز مراجعه می‌کند، پاسخ دهیم. ما این احساس مسئولیت را داریم که کمک کنیم و بتوانیم اطلاعاتی که به ما می‌دهید را در تهران پیگیری کنیم.

پژمانفر تاکید کرد: برش استانی برای ما تکلیف خاصی ایجاد نکرده و مجبوریم به شرق کشور خدمات دهیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین