|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۸۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
من در سه ماهه گذشته به عنوان سرپرست این رشته در استان قم فعالیت داشتم و در این مدت تجهیزاتی مثل ۶ قایق و ۱۰ پارو برای ورزشکاران استان تهیه کرده ایم؛ همچنین مذاکراتی را با شهرداری و مسئولین مربوطه برای استفاده از دریاچه‌های دهکده صبا و جوان انجام داده‌ایم.
 رییس هیات قایقرانی از تشکیل رسمی هیات قایقرانی استان قم خبر داد.

مجید ولی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هیات قایقرانی برای اولین بار در استان قم تشکیل شده است و اکنون در مرحله آماده سازی تجهیزات و استعداد یابی قرار دارد.

وی ادامه داد: من در سه ماهه گذشته به عنوان سرپرست این رشته در استان قم فعالیت داشتم و در این مدت تجهیزاتی مثل ۶ قایق و ۱۰ پارو برای ورزشکاران استان تهیه کرده ایم؛ همچنین مذاکراتی را با شهرداری و مسئولین مربوطه برای استفاده از دریاچه‌های دهکده صبا و جوان انجام داده‌ایم.

رییس هیات قایقرانی در خصوص برنامه‌های این هیات در آینده گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن هیات قایقرانی در استان قم ابتدا به دنبال استعدادیابی در سه جامعه هدف دانش آموزان، دانشجویان و مساجد از طریق پخش پوستر های قایقرانی و حضور در این مکان‌ها برای معرفی این رشته هستیم.

وی افزود: هیات قایقرانی به دنبال استفاده کامل از ظرفیت‌های استان قم است و در همین راستا امیدوار به میزبانی اردوهای ملی در سدهای استان قم ازجمله سد پانزده خرداد هستیم.

ولی تصریح کرد: ۵۰ ورزشکار در استعدادیابی گذشته شرکت کردند که غالب این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دادند و در مجموع نیز ورزش قایقرانی در کشور  با اسقبال بیشتری از طرف بانوان مواجه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سردی هوا در ماه‌های آینده آموزش‌های ابتدایی را در استخرهای استان پیگیری خواهیم کرد تا در ادامه با ورزشکارانی که تعادل و قایقرانی ابتدایی را فرا گرفته‌اند در دریاچه‌های مصنوعی تمرینات را ادامه خواهیم داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین