|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۸۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۳
با ۱۱۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات قرارداد منعقد شده که تاکنون ۲۷ هزار واحد آواربرداری، ۳۴ هزار و ۸۲۰ واحد پی‌کنی، ۲۴ هزار واحد فونداسیون، ۱۸ هزار اسکلت و ۹ هزار و ۶۵۵ واحد تا مرحله پوشش سقف پیش رفته‌اند.
 معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال واحدهای احداثی بعد از سیل را ۱۰۰ درصد به اتمام برسانیم.

 عزیزالله مهدیان، امشب 15 مهرماه، در حاشیه ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۶۵ هزار واحد احداثی شهری و روستایی بعد از سیل داریم که اعتبارات آن تامین و کار آغاز شده است.

وی افزود: با ۱۱۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات قرارداد منعقد شده که تاکنون ۲۷ هزار واحد آواربرداری، ۳۴ هزار و ۸۲۰ واحد پی‌کنی، ۲۴ هزار واحد فونداسیون، ۱۸ هزار اسکلت و ۹ هزار و ۶۵۵ واحد تا مرحله پوشش سقف پیش رفته‌اند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده کشور خسارت جزئی دیدند که بازسازی آنها به اتمام رسیده است و اکنون مردم در خانه‌های خود ساکن هستند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال واحدهای احداثی را ۱۰۰ درصد به اتمام برسانیم.

مهدیان یادآور شد: تسهیلاتی که برای احداث واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده برآورد شده بالغ بر چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است که این اعتبار به طور کامل تأمین و به بانک‌ها ابلاغ شده است و بانک‌ها نیز به استان‌های حادثه دیده ابلاغ کرده‌اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین