|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۶
کد خبر: ۲۸۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
یک شرکت خصوصی در روسیه، تولید انبوه ربات‌های انسان‌نما با هر ظاهر سفارشی را آغاز کرده است.
 یک شرکت خصوصی در روسیه، تولید انبوه ربات‌های انسان‌نما با هر ظاهر سفارشی را آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیوز ویک، این شرکت ادعا می‌کند که ربات‌ها عبارات انسانی را با هماهنگی با چشم‌ها، ابروها، دهان و عضلات دیگر تقلید می‌کنند.

شرکت پرومبوت، ربات خود را "Android Robo-C"  نامیده و ادعا می‌کند که ربات انسان نمای آنها با پوست مصنوعی خود، بیش از 600 حالت انسانی را تقلید می‌کند.

الکسی ایوزاکوف، رئیس هیأت‌مدیره پرومبوت در بیانیه‌ای، اظهار کرد: همه افراد می‌توانند، این ربات را با هر نوع ظاهری، برای استفاده حرفه‌ای یا شخصی به این شرکت سفارش دهند.

این شرکت ادعا کرد که می‌تواند با یک الگوی زبانی بر اساس عبارات رایج از یک فرد ربات خاص مانند آن فرد را طراحی کند. این ربات می‌تواند با استفاده از این عوامل فردی با دیگران نیز تعامل داشته باشد.

شرکت پرومبوت گفته است: تاکنون چندین سفارش خصوصی داشته و قصد دارد با همکاری با دیگر شرکت‌ها عملکرد این ربات را کاربردی کند.

اولگ کیووکورتسف، بنیان‌گذار پروموت گفت: این شرکت قصد دارند  هرماه 10 عدد از این ربات‌ها را برای مصارف خانگی و حرفه‌ای تولید کند.

در مورداستفاده از این ربات در منزل، می‌توان به توانایی گفت‌وگو با کمک بیش از 100هزار ماژول گفتار با کمک سیستم هوش مصنوعی اشاره کرد.

پرومبوت تاکنون ده‌ها ربات با قابلیت مکالمه در روسیه تولید کرده همچنین ربات‌های خود را در 35 کشور دیگر به‌عنوان سرپرست، مشاور، راهنما و دربان به فروش رسانده است.

این ربات‌ها، جایگزین یا پشتیبان کارمندان انسانی می‌شوند. این سازنده ربات قصد دارد تا سال 2024 هزاران ربات خدماتی را به کشورهای مختلف اروپایی ارسال کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین