|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۲۸۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
اصولگرایان حرکت‌هایی را تحت عنوان جمنا آغاز کرده‌اند و افراد را مورد شناسایی قرار می‌دهند. در مورد آقای قالیباف اخباری ندارم ولی با روحیاتی که از ایشان سراغ دارم بعید می‌دانم که ایشان وارد موضوع لیست و اینگونه مباحث شوند اگرچه ممکن است یک نگاه کلی به انتخابات مجلس داشته باشد.
 سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی ائتلاف اعتدالیون و اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس آینده را به نفع دو طرف دانست.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت جریانات اعتدالی در انتخابات مجلس آینده، اظهار کرد: احزاب مستقل در قالب اعتدال فعالیت می‌کنند، شخصیت اعتدالیون هم استقلال است ولی اگر بنا باشد ائتلافی صورت گیرد، این ائتلاف بین مستقلین و اصلاح طلبان خواهد بود.

وی افزود:‌ من معتقدم ائتلاف مستقلین و اصلاح طلبان در انتخابات آینده به نفع دو طرف است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس یادآور شد: اصولگرایان حرکت‌هایی را تحت عنوان جمنا آغاز کرده‌اند و افراد را مورد شناسایی قرار می‌دهند. در مورد آقای قالیباف اخباری ندارم ولی با روحیاتی که از ایشان سراغ دارم بعید می‌دانم که ایشان وارد موضوع لیست و اینگونه مباحث شوند اگرچه ممکن است یک نگاه کلی به انتخابات مجلس داشته باشد.

لاهوتی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان و اعتدالیون هم مانند اصولگرایان فعالیت‌هایی را برای انتخابات آغاز کرده‌اند، گفت: همه جریانات در این مرحله به دنبال شناسایی و ارزیابی افراد هستند. معمولاً به این صورت است که می‌بینند در شهرستان‌ها و استان‌ها اقبال روی چه کسانی است و تا روزهای آخر بررسی‌ها ادامه می‌یابد. نهایتا پس از روشن شدن نتایج نظرسنجی‌ها و این که اقبال به سمت چه کسانی است، افراد به صورت قطعی انتخاب می‌شوند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین