|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۸۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
این دیدار به خاطر محرومیت تماشاگران استقلال بدون حضور تماشاگر برگزار شد. همچنین آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال هم در این دیدار محروم بود که از قسمت CIP نمایش تیمش را تماشا کرد.
 استقلال و گل‌گهر در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند.

به گزارش ایسنا، استقلال و گل‌گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید. حواشی این دیدار به شرح زیر است:

- این دیدار به خاطر محرومیت تماشاگران استقلال بدون حضور تماشاگر برگزار شد. همچنین آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال هم در این دیدار محروم بود که از قسمت CIP نمایش تیمش را تماشا کرد.

- نیمه نخست این دیدار تحت تاثیر عملکرد عجیب و ضعیف داور بازی بود. اکرمی، داور بازی در این دیدار یک پنالتی بحث‌برانگیز برای گل‌گهر سیرجان و چند خطای عجیب دیگر هم در میانه میدان گرفت که باعث ایجاد تنش و درگیری بین بازیکنان دو تیم شد. حتی داور در یک صحنه خطایی در پشت محوطه جریمه استقلال به نفع گل‌گهر اعلام کرد که توسط داور پشت دروازه و کمک داور وتو شد.

بهنام برزای، بازیکن سابق استقلال باز هم موفق به گل‌زنی به تیم سابقش شد. او در این دیدار پنالتی تیمش را گرفت و خودش پشت ضربه پنالتی ایستاد. البته ضربه او توسط حسینی دفع شد اما برزای توانست توپ برگشتی را تبدیل به گل کند. برزای پس از این که موفق به گل‌زنی شد با دست به سرش زد و سپس توسط بازیکنان گل‌گهر احاطه شد.

مجتبی جباری، پیشکسوت استقلال که قرار است به کادرفنی گل‌گهر اضافه شود در قسمت CIP ورزشگاه آزادی حضور داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین