|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۸۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:تردد اتوبوس و کامیون‌ در برخی از جاده‌های استان خوزستان از ۱۷ مهر ماه به مدت ۱۵ روز ممنوع است.
  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:تردد اتوبوس و کامیون‌ در برخی از جاده‌های استان خوزستان از ۱۷ مهر ماه به مدت ۱۵ روز ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: تردد کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت روز چهارشنبه ۱۷مهر تا ساعت هفت روز چهارشنبه اول آبان به مدت ۱۵ روز در محورهای اهواز - سوسنگرد ، بستان - چذابه ، اهواز-خرمشهر - شلمچه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز-آبادان - خرمشهر تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: همچنین تردد تمامی اتوبوس ها ازساعت هفت روز چهارشنبه ۱۷مهرالی ساعت هفت روز چهارشنبه اول آبان از محور هفتگل–باغملک–ایذه-دهدز–شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز–اندیمشک–خرم آباد– الیگودرز–اصفهان–شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.​

افزایش تردد وسایل نقلیه در گذرگاه های مرزی خوزستان

بهرامی نیا با اشاره به اینکه در چهار روز گذشته از اول تا چهارم ماه صفر شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه بودیم گفت: در مسیر بستان به چذابه ۹ هزار و ۸۸۳ خودرو و در محور چذابه به بستان هشت هزار و ۴۲۳ خودرو تردد در این مدت ثبت شده است که نسبت به روزهای عادی افزایش ۷۵ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه نیز نشان دهنده افزایش ۴۲ درصدی نسبت به روزهای عادی است، افزود: در مدت یاد شده از خرمشهر به شلمچه ۲۶ هزار و ۳۹۲ خودرو و از شلمچه به خرمشهر نیز ۳۰ هزار و ۱۳۴ خودرو تردد داشتند.​

حرکت تدریجی کاروان های اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه در روزهای اخیر شروع شده است.

پیش بینی شده اربعین امسال حدود سه میلیون زایر از مرزهای رسمی کشور راهی عتبات عالیات شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین