|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۸۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمنی در سخنانی نیروهای اماراتی و سعودی را به حملات دردناکتری نسبت به حمله آرامکو تهدید کرد.
  معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمنی در سخنانی نیروهای اماراتی و سعودی را به حملات دردناکتری نسبت به حمله آرامکو تهدید کرد.

به گزارش ایسنا، عزیز راشد، کارشناس نظامی و معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمنی در مصاحبه با سایت العهد لبنان گفت:‌ اگر عربستان به اقدامات خود ادامه دهد، ما تاسیسات حیاتی  و استراتژیک آن را هدف قرار خواهیم داد تا مردم برای براندازی رژیم سعودی بپا خیزند.

وی گفت: ارتش یمن مناطق اقتصادی و نظامی امارات و عربستان را مورد حملات دردناک قرار خواهد داد.

راشد عملیات "نصر من الله" را سیلی نظامی خواند که ناتوانی نیروهای سعودی برای مقابله با آن را آشکار کرد. وی افزود: در سال پنجم تجاوز، ارتش و کمیته های مردمی توانمندی‌های نظامی خود را توسعه دادند.

این کارشناس نظامی یمنی با اشاره به طرح صلح یمن برای پیشبرد مذاکرات جهت دستیابی به راه حل سیاسی بحران  و استقبال محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی از این طرح به رغم عدم اجرای آن گفت: این امر بیانگر ضعف روحیه دشمنان و عدم قابلیت تسلیحات پیشرفته آمریکایی برای مقابله با آن است.

وی در این مصاحبه گفت:‌ راه سیاسی بهترین راه حل مشکلات و مانع تجزیه منطقه است. کما اینکه نظام سعودی و همپیمانان آن در نهایت بازنده خواهند بود.

راشد افزود، راه حل دیگر نظامی است.طرح ما سیاسی و مسالمت آمیز بود اما دشمن آن را درک نمی‌کند.دشمن باید روند سیاسی را جدی بگیرد چون در غیر اینصورت پس از ابتکار عمل‌ها دیگر هیچ خطوط قرمزی باقی نخواهد ماند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین