|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۲۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
توجه به زیر ساخت های مخابراتی و اینترنتی در راستای ارتقاء خدمات رسانی، بازسازی و مرمت واحدهای اقامتی و هم چنین احداث سرویس های بهداشتی از جمله مواردی است كه می بایست در اولویت كاری قرار گیرد.
جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری مازندران با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران در سالن اجتماعات سد و نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای سیاه‌بیشه چالوس برگزار شد.

فرماندار چالوس در این جلسه ضمن تقدیر و تشكر از حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران و هیئت همراه در غرب استان مازندران گفت: جاده چالوس از زیباترین جاده هاست كه به همان نسبت زیبایی چشمگیر و طبیعت بكر آن دارای خطر نیز می باشد.

وی افزود: یک ‌طرفه‌شدن‌ طولانی مدت جاده چالوس و هم چنین محدودیت‌های زیست ‌محیطی و وجود حریم رودخانه و جاده مشکلاتی را برای ساكنین و بومیان منطقه و هم چنین كیفیت سرویس دهی واحدهای پذیرایی و اقامتی و دستگاه های خدمات رسان به وجود آورده است.

زندی گفت: ساماندهی واحدهای پذیرایی غیر مجاز، توجه به زیر ساخت های مخابراتی و اینترنتی در راستای ارتقاء خدمات رسانی، بازسازی و مرمت واحدهای اقامتی و هم چنین احداث سرویس های بهداشتی از جمله مواردی است كه می بایست در اولویت كاری قرار گیرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین