|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۲۷۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
رژیم های خطرناک همان رژیم هایی هستند که میزان کالری در آنها محدود و کم است. بی شک این رژیم ها در یک مدت زمان کوتاه می‌توانند شما را لاغر کنند و شما را به وزن ایده‌آل برسانند اما خطری که برای بدن دارند بسیار بیشتر از چیزی است که فکرش را بکنید.
  رژیم های خطرناک همان رژیم هایی هستند که میزان کالری در آنها محدود و کم است. بی شک این رژیم ها در یک مدت زمان کوتاه می‌توانند شما را لاغر کنند و شما را به وزن ایده‌آل برسانند اما خطری که برای بدن دارند بسیار بیشتر از چیزی است که فکرش را بکنید.

این رژیم ها به جای اینکه بتوانند به شما برای کاهش وزن کمک کنند با داشتن یک سیستم جادویی باعث ایجاد مشکلات بسیار جدی برای سلامتی شما می شوند.

این رژیم های معجزه آسا هیچ اساس و پایه علمی را دارا نیستند و برگشت به حالت اول بعد از قطع رژیم نیز وجود دارد به رژیم های خطرناکی که از آنها صحبت می‌کنیم هستند که در آنها تعادل وجود ندارد و نمی توانند مواد مغذی که بدن به شما به آنها نیاز دارد را تأمین کنند در تا این امکان وجود دارد که این رژیم ها یکی از مواد موثر در بدن شما را تحت الشعاع قرار بدهند این را به یاد داشته باشید که این مواد تاثیرات بسزایی ندارند پس مقدار نوشیدن آب اگر در این رژیم ها زیاد باشد باعث مرگ میشود فضای اینترنتی پر از انواع ادعاهای چنینی شده است. کلاهبرداران بسیاری در اینجا حضور دارند افرادی که از این رژیم ها پیروی می کنند درصد چربی خون شان یا بسیار بالا میرود یا به پایین ترین سطح خود می رسد به آنها به دیس لیپیدومی مبتلا می‌شوند.

علائمی که در این رژیم های خطرناک هشدار دهنده هستند عبارتند از:

گرسنگی شدید: این رژیم ها بسیار محدود کننده هستند بنابراین به شما هیچ‌گاه احساس سیری را منتقل نمی کند.

ریزش مو: اگر درجه این احساس به شما دست داد یعنی در آن رژیم شما B8 یا همان ویتامین بیوتین از دست داده‌اید. در کنار این اتفاق درد عضلانی، پوست قرمز رنگ و ناخن های شکننده از اثرات این کمبود هستند.

کمبود انرژی: وقتی در بدن شما ویتامین Dو C کم می شوند،متابولیسم و سوخت و ساز بدن کاهش می یابد. متابولیسم به سختی کار خود را انجام می‌دهد.این چرخه باعث خستگی بیش از حد شما می‌شود و بی اشتهایی و خواب آلودگی را به دنبال دارد.

پوسته پوسته شدن پوست سر: کمبود امگا ۳ در بدن این مشکل را برای شما به وجود می‌آورد چرا که این اسیدهای ضروری چرب در بدن نقش روان کننده دارند.

زخم های گوناگون و زخم های دهانی: زخم ها و مخصوصاً زخم دهانی شما را از کمبود ویتامین B12 در بدن مطلع می‌کند. شما در این مواقع باید مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ مصرف کنید.

سوزن سوزن شدن یا بی حسی دست و پا: این علائم نشان دهنده کمبود ویتامین B9 یا همان فولات در گروه ویتامین B است. اضطراب و افسردگی و نداشتن تعادل هورمونی نیز نشانه کمبود ویتامینB6 و B12 در بدن است.

بعد از این موارد است که متوجه می شوید چه رژیم غذای خطرناکی را انتخاب کردید و از آن پیروی می‌کنید. در صورتی که اگر مواد مغذی اگر در بدن به خوبی توزیع شود یک وعده غذایی کامل می سازند. همه گروه های اساسی باید در وعده های غذایی ارائه شوند.رژیم های مناسب رژیم هایی است که با در نظر گرفتن نوع بدن ، سن و جنس شما وزن شما را به تدریج کاهش می دهد. مراحل کاهش وزن باید به گونه‌ای باشد که وزن را به مدت زمان طولانی کاهش بدهد تا موفقیتی که انتظارش را دارید حاصل شود.شما باید بتوانید که تغییرات کوچک را در زندگی خود ایجاد کنید تا بتوانید در کنار کم کردن وزن احساس عالی هم داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین