|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۷۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
سردار سلیمانی در ادامه به نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های انقلابی اشاره و بیان کرد: اگر می خواهیم گام در راه انقلاب و موفقیت عاشورایی بگذاریم وظیفه رسانه‌های انقلابی و هر رسانه‌ای ایرانی است تا با اطلاع رسانی، سرگذشت و چگونگی حکومت آمریکا و غارت و خیانت های این کشور را برای جوانان و مردم بیان کنند.
 رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امنیت امروز کشور با دلار به دست نیامده و مرهون خون شهدا، صبر و مقاومت خانواده و مردان و زنان انقلابی است.

 سردار غلامرضا سلیمانی در اولین یادواره شهدای بسیج رسانه کشور که ظهر امروز به میزبانی مازندران در سالن همایش‌های متل بانک ملی بابلسر با محوریت شهید هادی باغبانی برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته که بخشی از آن در اوایل انقلاب مشهود بود، اظهار کرد: امروز که ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته همچنان دستاوردهای انقلاب قابل احصاء است.

وی مهمترین دستاورد انقلاب را تغییر مفهوم قدرت در دنیا دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب نه با توسل بر گلوله بلکه با تکیه بر نیروی مردمی بود و با غلبه خون بر شمشیر و نیروی انسانی مردم از کنار همین قدرت امام به میدان آمد تا بتواند برای اولین بار مفهوم قدرت را تغییر دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ما در برابر قدرتی ایستاده‌ایم و گام در راهی نهادیم که انقلاب اسلامی آن را گشوده است، خاطر نشان کرد: قدرت‌های نظامی دنیا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فاقد قدرت شدند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی حماسه‌ای بزرگ بود و شهدا در راه آن جانفشانی‌ها کردند، افزود: یکی از نمونه‌های این ایثار رزمندگان افتخارآمیز لشکر ۲۵ کربلا از اصناف مختلف بودند که به پیام امام لبیک گفته و در عملیات مختلف حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه تغییر هندسه قدرت از دستاوردهای بعدی انقلاب اسلامی بود، گفت: انقلاب اسلامی پایان قدرت آمریکایی بود مصداق آن شکست پیاپی آمریکا در هر صحنه‌ای یا مواجه‌ای است که با آن روبرو می شوند و توانستیم هندسه جدیدی رقم بزنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود، تاکید کرد: قدرت فعلی ایران محصول انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا است که در راه پیروزی انقلاب و تحقق آرمان های انقلاب رقم خورد.

سردار سلیمانی در ادامه به نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های انقلابی اشاره و بیان کرد: اگر می خواهیم گام در راه انقلاب و موفقیت عاشورایی بگذاریم وظیفه رسانه‌های انقلابی و هر رسانه‌ای ایرانی است تا با اطلاع رسانی، سرگذشت و چگونگی حکومت آمریکا و غارت و خیانت های این کشور را برای جوانان و مردم بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه باید انعکاس دهنده این مسائل فارغ از نگاه سیاسی باشد، گفت: وظیفه همه رسانه‌هاست که در کنار رسانه انقلابی قرار بگیرند و تدابیر مقام معظم رهبری چه در داخل و چه در خارج از کشور ترویج کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور بابیان اینکه شهدای رسانه از ابتدای پیروزی انقلاب نقش تعیین کننده‌ای داشتند و جان خود را اهدا کردند تا مردم در امنیت باشند، تصریح کرد: رسانه‌هایی که دل در گرو موفقیت ایران دارند و به ویژه رسانه‌های انقلابی اگرچه تعداد انها اندک است اما باید در مقابل دیگر رسانه ها بایستند زیرا امروز با عملیات پیچیده رسانه دشمن مواجه هستیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه به دنبال جنگ نبوده است، یادآورشد: در ۲۰۰ سال قبل از پیروزی انقلاب هر گاه حکومت‌ها به بیگانگان تکیه کردند لطمه‌های زیادی به ایران رسید که نمونه بارز آن معاهده پاریس است.

وی خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال دوم انقلاب شاهد پیروزی‌های بیشتر و بزرگ در مقابل استکبار خواهیم بود و تردیدی نداریم پیش بینی مقام معظم رهبری تعبیر خواهد شد و علیرغم فشارها گشایش‌ها هم اتفاق می‌افتد لذا باید برای رسیدن به پیروزی از آرمان های امام (ره) و شهدا فاصله نگیریم و این راه را در جای جای نهادها خصوصا بسیج مستضعفین ادامه دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین