|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۸
کد خبر: ۲۷۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
تیم ماشین سازی هم با وجود اینکه در این فصل جوانگرایی کرده و از بازیکنان جوان و جویای نام بهره می برد نیاز به گذشت زمان دارد تا به موفقیت های برنامه ریزی شده خود دست یابد.
  سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه تیمش به همراه ماشین سازی تبریز از لحاظ امتیازی در رده های پایین جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند، گفت: فردا بازی سخت و حساسی را از این ۲ تیم شاهد خواهیم بود.  

 عبداله ویسی روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های شاهین و ماشین سازی با بیان اینکه هر دو تیم شاهین و ماشین سازی از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی نیستند، گفت: تیمی که بتواند این شرایط را مدیریت کند موفق به کسب سه امتیاز بازی فردا خواهد بود.  

وی خاطرنشان کرد: هر تیمی که برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور حضور پیدا می کند مقابل تیم های بزرگ شکست می خورد و این شکست ها پلی برای کسب پیروزی است.  
ویسی با اشاره به اینکه تیمش بازیکن مصدوم و محروم برای بازی فردا مقابل تیم ماشین سازی ندارد، اضافه کرد: تیم ماشین سازی هم با وجود اینکه در این فصل جوانگرایی کرده و از بازیکنان جوان و جویای نام بهره می برد نیاز به گذشت زمان دارد تا به موفقیت های برنامه ریزی شده خود دست یابد.

دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.  

تیم ماشین سازی با ۳ امتیاز در رده چهاردهم و تیم شاهین شهرداری بوشهر با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال فصل نوزدهم جای دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین