|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۷۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
اجرای یکی از نمایشنامه های محمد چرمشیر، نمایش فیلم سینمایی دوئل، جدیدترین خبر از فیلم رضا دادویی و حکم های برای جشنواره تئاتر فجر از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
 نمایش "سگدو"به قلم محمدچرم شیر به زودی درتالارسایه مجموعه تئارشهر به صحنه میرود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایش،"سگدو"به کارگردانی عباس غفاری ونویسندگی محمدچرم شیر به زودی درتالار سایه اجراخواهد شد.

این نمایش درباره دختری به نام "لناشریفی"ست که می خواهد به یکی ازکشورهای اروپایی پناهنده شود.

تاکنون نازنین سهامی زاده به عنوان مشاور، منوچهرشجاع به عنوان طراح صحنه وسارااسکندری به عنوان طراح گریم به این پروژه نمایشی پیوسته اند.

گفتنی است، آخرین همکاری محمد چرم شیر و عباس غفاری اجرای نمایش "دیگرکدام مازندگی کردن رادوست دارد" است که در سال 1392 و درتالارسایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت.

فیلم سینمایی «دوئل» به مناسبت هفته دفاع مقدس در موزه سینما نمایش داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موزه، به مناسبت هفته دفاع مقدس پنجشنبه چهارم مهرماه فیلم سینمایی «دوئل» طی برنامه ویژه ای در موزه سینما به نمایش درمی آید.

بر این اساس، «دوئل» از ساعت 17:00در سالن فردوس موزه سینما  نمایش داده می شود و بعد از نمایش فیلم  نشست نقد و بررسی با حضور سازندگان وعوامل فیلم برگزار خواهد شد.

دوئل فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش و تهیه‌کنندگی تقی علیقلی‌زاده و حسن رجبعلی‌بنا است که در سال ۱۳۸۲ موفق به دریافت ۸ سیمرغ بلورین از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

سعید راد، پژمان بازغی، پریوش نظریه، کامبیز دیرباز،انوشیروان ارجمند، پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در این فیلم نقش آفرینی دارند.

علاقمندان برای تهیه بلیت و حضور در این نمایش ویژه می توانند به موزه سینما مراجعه کنند.

نمایش"رویاهای دم صبح" به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی بهاره مشیری از 7مهرماه در کارگاه نمایش

این نمایش که تمرینات پایانی خود را پشت سر می گذارد از 7 مهر ساعت 18 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

"رویاهای دم صبح" ماجراهای اجتماعی مربوط به سه زن است که در سه اپیزود روایت می شود و بهاره مشیری علاوه بر کارگردانی، در این نمایش به ایفای نقش می پردازد.

پیش از این بهاره مشیری نمایش«بانوی نامه ها»را در تئاتر باران روی صحنه برده بود.

«خرس» در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به روی صحنه می رود

به گزارش روابط عمومی مجموعه نمایشی «دیوار چهارم»، نمایش«خرس»، اجرایی که به زبان انگلیسی اجرا می شود، به نویسندگی آنتون چخوف و طراحی و کارگردانی محمد پاکدل‌جوان، مهرماه ۱۳۹۸ در مجموعه تئاتر دیوار چهارم، به روی صحنه می‌رود.

بنابراین گزارش، در این اثر نمایشی محمد پاکدل جوان، روشنک رضایی‌مهر و آیت نتاج به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نمایش «خرس» داستان ملاکی مجرد و میانسال و زن گریز است که به واسطه تجربیات گذشته اش برای وصول طلبش به خانه ی زنی بیوه و تارک دنیا ( به خاطر از دست دادن همسرش) وارد می شود که در روند نمایش هر دو با تجربیاتی کاملا متضاد با شرایط روحی و روانی شان مواجه می شوند.

از دیگر عوامل این نمایش باید به علی طهرانچی (مدیر هنری)،  امیررضا هرمزی (مدیر تولید)،  آتوسا قاضی (طراح لباس) علی سینکی (طراح دکور)  آذرخش فراهانی (طراح پوستر) مهدی رایگانی (طراح بروشور و گرافیک)، سیپان دولتخواه (مدیر اجرایی)، مازیار رافتی و علی سینکی (اجرای دکور)، فرشید عباسی (عکس)، مهدی عبادی و رامین نجفی (ساخت تیزر و مدیا) و محمدحسن فرازبخت (مدیر صحنه) اشاره نمود.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایش می توانند به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴ و یا سامانه فروش تیوال مراجعه نمایند و همچنین جهت کسب اطلاع از سانس ها و هماهنگی با شماره های ۰۹۳۹۶۱۰۴۵۸۰ و ۶۶۹۶۸۴۴۳ تماس گرفته شود.

بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «لونه شغال» به کارگردانی رضا دادوییی معرفی شدند.

به گزارش ...، فیلم «لونه شغال» نوشته مشترک لیلی عاج و رضا دادویی این روزها در حال فیلمبرداری در لوکیشن‌های مختلف است. بازیگران این اثر سینمایی عبارتند از: پیمان شریعتی، نیما رئیسی، الهه حسینی، مهران امام بخش، امین میری، الهام شعبانی، شهروز آقایی پور، بهزاد خاکی نژاد، پدرام عزیزی با حضور علی عمرانی.

تهیه کننده «لونه شغال» که توسط رضا دادویی کارگردانی شده، حسین مسافرآستانه است و مؤسسه فرهنگی هنری کات به عنوان مجری طرح این اثر حضور دارد.

محمد آلادپوش به عنوان مدیر فیلمبرداری «لونه شغال» حضور دارد و دیگر عوامل این اثر سینمایی نیز عبارتند از: تدوین: نازنین مفخم، آهنگساز: امیرمهدی حسینی، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، صدابردار: علی قاسمی، صداگذار: بهمن اردلان، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: حامد مقدسی، مدیرتولید: علیرضا حق‌شناس، عکاس: مهدی آشنا.

فیلم سینمایی «لونه شغال» که به سفارش مؤسسه «ناجی هنر» تولید می‌شود، مضمونی اجتماعی دارد.

معرفی شورای انتخاب جشنواره تئاتر فجر

علی اصغر دشتی به عنوان مدیر و کیوریتور و نسیم احمدپور، حمید پورآذری و نرگس هاشم پور به عنوان اعضای شورای انتخاب ایده‌های بخش دیگرگونه های اجرایی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، آثار متقاضی تولیدات تازه بخش دیگرگونه های اجرایی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در چهار مرحله به انتخاب نهایی خواهند رسید و علاوه بر شورای فوق در مراحل بعدی بنا به طبقه‌بندی‌های تخصصی فراخوان و بنا به ضرورت مشاوران تخصصی در کنار شورای انتخاب ایده‌ها قرار خواهند گرفت.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین