|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۷۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
بازی سخت و پیچیده‌ای بود. لیون تیم خوبی نشان داد و در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشت و روی ضد حملات هم برنامه داشت. ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی هم بودیم.
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن تاکید کرد که وضعیت او خوب است و زدن گل باعث شده تا اعتماد به نفسش بالا رود.

به گزارش ایسنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ فرانسه با انجام یک دیدار به پایان رسید. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی لیون برگزار شد پاری سن ژرمن با یک گل به پیروزی رسید.

تک گل تیم پاریسی را نیمار در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند. او هفته قبل هم تک گل سه امتیازی دیگری را برای PSG به ثمر رساند تا نشان دهد چه بازیکن کلیدی و تاثیرگذاری برای تیمش است.

نیمار چهار بازی آغازین پاری سن ژرمن را از دست داد اما در دو بازی اخیری که برای این تیم به میدان رفته توانسته دو گل سه امتیازی به ثمر برساند.

او بعد  از بازی گفت: بازی سخت و پیچیده‌ای بود. لیون تیم خوبی نشان داد و در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشت و روی ضد حملات هم برنامه داشت. ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی هم بودیم.

نیمار درباره گلزنی در دومین بازی پیاپی گفت: زدن گل اعتماد به نفس من را بالا می‌برد. بسیار خوشحالم که چنین شروعی با پاری سن ژرمن داشته‌ام و دو گل به ثمر رسانده‌ام. شرایط و وضعیتم خوب است.امیدوارم این گل‌ها ادامه داشته باشد.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست  آورد ۱۵ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین