|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۷۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
دوره راهنمایان فرهنگی با تعداد ۲۴۸۷ نفر، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی با ۱۵۷۳ نفر، راهنمایان طبیعت‌گردی با ۶۶۱ نفر و راهنمایان زمین‌ ـ گردشگری با ۵۲ نفر به ترتیب بیشترین آمار شرکت‌کننده را در آزمون جامع گردشگری داشتند.
مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: نتایج آزمون دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری شامل دوره «راهنمایان گردشگری» و «مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی بند ب» اعلام شد.

 به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زاهد شفیعی افزود: شرکت‌کنندگان در آزمون جامع کوتاه‌مدت گردشگری شامل دوره راهنمایان فرهنگی (ایرانگردی ـ جهانگردی)، طبیعت‌گردی و زمین ـ گردشگری و نیز مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی بند ب می‌توانند برای اطلاع از نتایج این رقابت به سامانه جامع آموزش گردشگری به آدرس اینترنتی edutourism.ichto.ir مراجعه کنند.  

او یادآور شد: آزمون جامع سراسری دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری روز جمعه (۸ شهریورماه) همزمان در کشور برگزار شد و ۴۷۷۴ نفر در این رویداد آموزشی به رقابت پرداختند.  

شفیعی گفت: دوره راهنمایان فرهنگی با تعداد ۲۴۸۷ نفر، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی با ۱۵۷۳ نفر، راهنمایان طبیعت‌گردی با ۶۶۱  نفر و راهنمایان زمین‌ ـ گردشگری با ۵۲ نفر به ترتیب بیشترین آمار شرکت‌کننده را در آزمون جامع گردشگری داشتند.

مدیرکل آموزش و مطالعات گردشگری افزود: استان تهران با ۱۲۹۰ نفر  بیشترین شرکت‌کننده را در بین استان‌ها داشته و استان‌های خراسان‌رضوی، اصفهان و فارس به ترتیب با ۳۷۸، ۳۵۲ و ۳۱۰ نفر در جایگاه بعدی قرار گرفته‌اند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین