|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۷۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
باوجود آنکه همسرم بازیکن، کاپیتان و سرمربی استقلال بود، اما ارتباط خانواده ما با پرسپولیسی‌ها دوستانه بود و ارتباط صمیمانه‌ای داشتیم.
  همسر زنده یاد «ناصرحجازی» در آستانه شهرآورد پایتخت، گفت: با وجود رقابت بین استقلال و پرسپولیس، هیچگاه شاهد نبودم که رفاقت میان همسرم و پرسپولیسی‌ها کم‌رنگ شود.

خانم «بهناز شفیعی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: باوجود آنکه همسرم بازیکن، کاپیتان و سرمربی استقلال بود، اما ارتباط خانواده ما با پرسپولیسی‌ها دوستانه بود و ارتباط صمیمانه‌ای داشتیم.

وی افزود: حتی زنده یاد «همایون بهزادی» کاپیتان اسبق پرسپولیس فامیل پدرم بود و ما ارتباطی عالی داشتیم. او همیشه برای همسرم احترام خاصی قائل بود.

خانم شفیعی گفت: از گذشته این دیدار حساس را تماشا می‌کردم و حالا نیز همراه با برادرم که یک پرسپولیسی دوآتیشه است، بازی‌ها را می‌بینیم. به یاد دارم همیشه بازیکنان استقلال و پرسپولیس سوای بحث رقابت با هم بسیار صمیمی بودند و یکبار زنده یاد «صفر ایرانپاک» که بیشترین گل را در دربی و به ناصر زده است، به منزل ما آمد و ساعت‌ها با همسرم خوش‌وبش کرد و این برای من همیشه خاطره ساز است.

همسر زنده یاد احجازی با تاکید بر اینکه نباید برای یک بازی بین طرفداران تیم‌ها کوچکترین کدورتی ایجاد شود، گفت: به عنوان یک استقلالی دوست دارم تیم مورد علاقه‌ام برنده دیدار فردا شود، اما حرف من این است که نباید بخاطر برد و باخت بین هوادران آبی و قرمز خدشه وارد شود. این دیدگاه ناصر حجازی هم بود و به همین سبب بین او و پرسپولیسی ها همیشه رفاقت وجود داشت.

وی در پایان گفت: امیدوارم شهرآورد یکشنبه، یک بازی دلچسب و حساب شده از آب درآید و از همه مهمتر اینکه این دیدار، آغازی خوب و فرجامی نیکو داشته باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین