|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۷۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
ممکن است تعرفه‌ها افزایش یا کاهش پیدا کند و یا به همان میزان باقی بماند، این موضوع بستگی به این دارد که تعرفه‌ها تجدیدنظر یا تعدیل شود. حتما این نیست که تعرفه‌ای افزایش یابد بلکه متناسب با زمان و تورم در خصوص آن تصمیم گیری می‌کنیم.
 رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: پیشنهادمان را در خصوص تعرفه‌های دفاتر اسناد تقدیم ریاست قوه قضاییه خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا ذبیح الله خداییان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران درباره تعرفه‌های دفاتر اسناد و اینکه یکسری از سردفتران می گویند به جای تعرفه کاش سقف درآمد تعیین می شد؟ گفت: طبق قانون هر چهار سال یکبار باید  تعرفه های دفاتر اسناد رسمی تجدیدنظر شود. ما نظر کانون و معاونت اسناد و کارشناسان را گرفتیم و در حال بررسی هستیم تا آن را تعدیل کنیم.

وی افزود: ممکن است تعرفه‌ها افزایش  یا کاهش پیدا کند و یا به همان میزان باقی بماند، این موضوع بستگی به این دارد که تعرفه‌ها تجدیدنظر یا تعدیل شود. حتما این نیست که تعرفه‌ای افزایش یابد بلکه متناسب با زمان و تورم در خصوص آن تصمیم گیری می‌کنیم.

خداییان تصریح کرد: ما عوامل مختلف را در نظر می گیریم و همزمان با تورم، قیمت املاک و قیمت منطقه ای افزایش می یابد لذا باید تمام جوانب را در نظر بگیریم. ان شاءالله در آینده نزدیک پیشنهادمان را در این زمینه خدمت ریاست قوه قضاییه ارایه خواهیم داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین