|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۷۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
حمیدرضا گودرزی - معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در بخش دیگری از این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های پلیس برای آغاز سال تحصیلی گفت: پلیس مظهر اقتدار کشور است که با اقداماتی به روز توانسته به خوبی در انجام وظایف خود عمل کند که این جای تقدیر دارد.
 فرماندار تهران گفت: امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز در قالب ۴۹۰۰ مدرسه توسط ۵۶ هزار نفر فرهنگی عزیز ، کار تعلیم و تربیت خود را از مهر آغاز می‌کنند.

 عیسی فرهادی در رزمایش مهر ایمن - شهر ایمن، با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در چنین روزهایی بحث حمله ناجوانمردانه دشمن در سال ۵۹ مطرح بود. بر همین اساس در هفته دفاع مقدس باید از عزت و عزتمندی هشت سال دفاع جانانه ملت ایران یاد کنیم؛ ملتی که بیش از ۳۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند. باید این هفته را به همه ملت ایران تبریک گفت.

وی افزود: ۲۸۸۰ روز جنگ تحمیلی به طول انجامید و در هر روز ۸۰ شهید تقدیم انقلاب شد. عزتمندی که غیورمردان نشان دادند ماحصل آن، امروز امنیتی است که در کشور برقرار است.

فرماندار تهران با اشاره به روز نخست مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانش آموز در تهران در قالب ۴۹۰۰ مدرسه توسط ۵۶ هزار نفر فرهنگی عزیز کار تعلیم و تربیت خود را آغاز می‌کنند. فرهنگیان ما مجاهدان دیروزند که امروز تعلیم و تربیت فرزندان‌مان را بر عهده دارند. رزمایش امروز نشان دهنده اقتدار نیروی انتظامی ماست که امیدواریم نسبت به گذشته با آمادگی و اقتدار بیشتر به دانش آموزان ارائه خدمات داشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدوارم مشارکت اولیا در بحث ایجاد امنیت مدارس دانش آموزان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به شهروندان تهرانی درخواست کرد: از همه مردم می‌خواهم تا جایی که امکان دارد از سرویس‌های عمومی استفاده کنند و از تک سرنشینی پرهیز شود تا همزمان با آغاز سال تحصیلی ترافیکی روان داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گودرزی - معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در بخش دیگری از این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های پلیس برای آغاز سال تحصیلی گفت: پلیس مظهر اقتدار کشور است که با اقداماتی به روز توانسته به خوبی در انجام وظایف خود عمل کند که این جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: پلیس در مسائل مختلفی همچون حضور شهروندان در ورزشگاه‌ها و سایر مسائل زحمات زیادی را می‌کشد. امیدواریم آموزش و پرورش در کنار پلیس دست به دست هم با تلاش خود شهر ایمنی را ایجاد کند و دانش آموزان ما در فضایی ایمن برای حضور در مدارس آماده شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین