|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
کد خبر: ۲۷۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
نساجی مقابل تماشاگرانش بسیار قدرتمند است. تیمی است که پشتوانه خوبی دارد. هیچ‌جای دنیا ندیدم اینگونه پرشور و حامی باشند. بعضی از تماشاگران وقتی تیم‌شان عقب می‌افتد برعکس می‌شوند و دیگر تیم را تشویق نمی‌کنند ولی این‌جا اینگونه نیست و حمایت تماشاگران می‌تواند آینده خوبی برای نساجی رقم بزند.
 سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکنان ما فکر می‌کنند هنوز در لیگ یک هستند.

 عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بعد از شکست تیمش برابر نساجی قائمشهر در نشست خبری اظهار کرد: این سومین بازی است که نالایق و بد بازی می‌کنیم. شایسته باخت بودیم. در این ۳ بازی در هیچ جایی از زمین نسبت به حریف برتری نداشتیم؛ چه از نظر تاکتیکی که مقصرش صد در صد مربی است و چه از نظر تکنیکی و فردی که مقصر بازیکنان هستند. امروز تحت فشار تماشاگران و تیم خوبی نساجی بودیم. به تیم نساجی تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: من از اول فصل روی چیدمان تیمم اشتباهاتی داشتم. فکر می‌کردم بازیکنان جوابگو باشند ولی متاسفانه اینگونه نبود. باید تجدید نظر کنیم و با بهتر شدن به مسیرمان ادامه بدهیم. از مردم خوب بوشهر عذرخواهی می‌کنم و انتقادات آن‌ها واقعا به ما وارد است. امیدوارم که بتوانیم با کمک کل مجموعه شرایط را درست کنیم و مسیر بدمان را تغییر بدهیم.

ویسی درباره نساجی هم بیان کرد: نساجی مقابل تماشاگرانش بسیار قدرتمند است. تیمی است که پشتوانه خوبی دارد. هیچ‌جای دنیا ندیدم اینگونه پرشور و حامی باشند. بعضی از تماشاگران وقتی تیم‌شان عقب می‌افتد برعکس می‌شوند و دیگر تیم را تشویق نمی‌کنند ولی این‌جا اینگونه نیست و حمایت تماشاگران می‌تواند آینده خوبی برای نساجی رقم بزند.

سرمربی شاهین  گفت: اولتیماتومی در کار نیست ولی خودم شرمنده می‌شوم. باید تیمی ببندیم که لایق لیگ برتر باشد. بازیکنان ما فکر می‌کنند هنوز در لیگ یک هستند و ما زیاد تغییرات نداشتیم و ۱۷ نفر از بازیکنان فصل پیش را نگه داشتیم. فکر می‌کردم ارزش خودشان را بدانند ولی باید یک چیزی به من بدهند تا یک چیزی از من بخواهند. تیم ما سطحش همین است و باید بجنگیم و دعوا کنیم تا کارمان را پیش ببریم. اولتیماتوم هم بدهند حق‌شان است با این تیمی که ناشایست بازی می‌کند. با تمام وجود کار می‌کنیم که بهتر شویم. من تیم‌هایی با این شرایط داشته‌ام و توانستیم شرایط را جمع و جور کنیم.

او ادامه داد: من یک تیم لیگ برتری می‌گرفتم و بازیکن از لیگ یک می‌آوردم اما بازیکنان شاهین خودشان لیگ یکی بودند. من به همین تیم بازیکن لیگ یکی اضافه کردم و مقداری کار ما خراب شد. در استقلال خوزستان و صبا به تیم بازیکن لیگ یکی اضافه کردم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین