|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۷۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه امروز دوشنبه گفت کار بر روی تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه رو به اتمام است. روسای جمهور روسیه، ترکیه و ایران به عنوان کشورهای ضامن آتش‌بس در سوریه امروز دوشنبه برای رایزنی درباره رسیدن به صلح پایدار در شمال غرب سوریه با یکدیگر دیدار کردند.
 «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه امروز دوشنبه گفت کار بر روی تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه رو به اتمام است.

رسانه‌های روسیه گزارش داده‌اند رئیس‌جمهور روسیه درباره اوضاع در استان «ادلب» سوریه با «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه رایزنی کرده است.

روسای جمهور روسیه، ترکیه و ایران به عنوان کشورهای ضامن آتش‌بس در سوریه قرار است روز دوشنبه برای رایزنی درباره رسیدن به صلح پایدار در شمال غرب سوریه با یکدیگر دیدار کند.

خبرگزاری اینترفکس روسیه گزارش داده پوتین با «حسن روحانی»، رئیس‌جمهوری ایران دیدار کرده و نقش تهران در حل و فصل بحران سوریه را مورد تمجید قرار داده است.

روند آستانه از دو سال پیش با مشارکت ایران، روسیه و ترکیه با هدف تسهیل حل و فصل بحران سوریه شکل گرفت و از آن زمان به آتش‌بس در بخش‌های بزرگی از سوریه منجر شده است.

یکی از مفاد توافقی که در این روند به دست آمده، تشکیل یک کمیته برای تدوین قانون اساسی جدید سوریه است. گفته می‌شود فهرست شرکت‌کنندگان در این کمیته تقریبا نهایی شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین