|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۷۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت کمک‌های بلاعوض کشاورزان استان تا پایان مهرماه خبر داد.
  معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت کمک‌های بلاعوض کشاورزان استان تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، نامدار صیادی با اعلام این خبر اظهار کرد: بعد از تصویب هیئت وزیران در خصوص تشکیل پرونده‌های کشاورزان خسارت دیده از سیل کار تشکیل پرونده‌ها در استان لرستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۳۰۰ پرونده به مبلغ هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل واریز شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور پژوهشگاه فضایی وزارت کشور در هفته گذشته به استان روند پرداخت به طور یقین سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت و در هفته جاری با مساعدت پژوهشگاه فضایی 7000 پرونده به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل  واریز خواهد شد.

صیادی اضافه کرد : تا ۱۵ مهرماه بین ۷۵ تا ۸۰ درصد  و تا پایان مهر ماه کلیه کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی بیان کرد: ۳۰ هزار پرونده مربوط به کشاورزان و دامداران خسارت دیده از سیل لرستان تشکیل شده که در مجموع مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین