|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۲۷۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
سه نفر از عاملان قتل جوان بجنوردی که حین انتقال وی به مرکز ترک اعتیاد، با ضرب و شتم موجب قتل وی شده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.
  سه نفر از عاملان قتل جوان بجنوردی که حین انتقال وی به مرکز ترک اعتیاد، با ضرب و شتم موجب قتل وی شده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی به ایرنا گفت: اواخر تیرماه، جوان معتاد بجنوردی، توسط سه نفر از کارکنان یک مرکز ترک اعتیاد بخش خصوصی در مشهد، راهی آن شهر بود که با آنان درگیر شد و بر اثر شدت ضربات وارده مصدوم و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ محسن عربی اظهار داشت: کارکنان مرکز ترک اعتیاد با تماس با خانواده این فرد معتاد، اعلام کردند که فرزندشان در میانه راه بدحال و روانه بیمارستان شده است و حال آنکه وی در پی درگیری و بر اثر شدت ضربات وارده، جان باخته بود.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش مرگ مشکوک این جوان در بیمارستان، وارد عمل شد و در بررسی ها، آثار ضرب و شتم و جراحت در بدن این جوان، مشاهده شد و پزشکی قانونی نیز علت مرگ این جوان را خفگی ناشی از فشار به قفسه سینه و انسداد راه های تنفسی اعلام کرد که بر این اساس سه نفر از کارکنان مرکز ترک اعتیاد، به عنوان عامل قتل، بازداشت و راهی زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: این جوان با درخواست خانواده خود و برای حضور در مرکز ترک اعتیاد، راهی مشهد شده بود اما در میانه راه با کارکنان درگیر و دچار حادثه شد.

سرهنگ عربی گفت: خانواده ها پیش از اقدام برای معرفی فرزندان به مراکز ترک اعتیاد، آنان را برای حضور در این مراکز آماده و متقاعد کنند و زمینه های همکاری و همراهی آنان را فراهم آورند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از دستگیری عامل یک حادثه قتل در یکی از مناطق شهر بجنورد خبر داد و گفت: در این حادثه که پنجشنبه‌شب گذشته رخ داد، برادری با شلیک سلاح شکاری، خواهرش را کشته بود.

سرهنگ عربی افزود: علت این حادثه، اختلافات خانوادگی عنوان شده است که قاتل این زن جوان، ۴۸ ساعت پس از حادثه، در بجنورد دستگیر شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین