|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۷۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش آمادگی لازم برای بازی کردن با تراکتور را دارد.
  سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش آمادگی لازم برای بازی کردن با تراکتور را دارد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر تراکتور در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی فردا سخت و سنگین خواهد بود. اصفهان شهری است که در فوتبال یک قطب است و با داشتن دو تیم لیگ برتری از قدرت خوبی برخوردار است. انگیزه بازیکنان و با توجه به بازی‌های با کیفیتی که برگزار کردیم، آمادگی خوبی برای این دیدار داریم و تصمیم گرفتیم آنالیز موشکافانه داشته باشیم و سعی کردیم سرمربی و کادر فنی تیم مقابل را در نظر بگیریم. امیدواریم در بازی فردا سربلند خارج شویم.

اولین دغدغه من در فصل جدید، این است که خودم را بیشتر مدیریت کنم تا دیگر بازی را در سکوها نبینم چون در دو بازی قبل اذیت شدم. از هواداران می‌خواهم که در فصل  جدید خود را به عنوان یار دوازدهم نشان دهند. خیلی از بازی‌های بزرگ ما را تنها نگذاشتند. امسال باشگاه زحمت کشید و روبرو جایگاه ویژه را در اختیار هواداران خودمان قرار دادند.

او ادامه داد: سه بازیکن سرباز ما امروز آمدند اما کمکی در بازی فردا به ما نخواهند کرد. آن‌ها در پادگان بودند و نتوانستند خوب تمرین کنند اما از سپاه پاسداران تشکر می‌کنم که همکاری لازم را با ما انجام دادند. این سه بازیکن می‌توانند به ما  کمک کنند. محمدرضا خلعتبری به آمادگی کامل می‌رسید و در بازی برابر استقلال می‌تواند بازی کند. ما باید با تمام بازیکنان‌مان بازی کنیم. امسال تیم ما از جوانان خوبی شکل گرفته است. ما در لیگ برتر بازی آسان نداریم.

او درباره دروازه‌بان ذوب‌آهن گفت: محمد باقر صادقی گلر ماست. لیگ ما اگر قبل از لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شد، جریان دروازه‌بانی ما تغییر می‌کرد. اما ما باقر را در دو بازی سخت گذاشتیم و اگر لیگ دو بازی جلوتر برای ما آغاز می‌شد چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد. ما درباره مسائل فنی با یک تیم ۹  نفره نظر می‌دهیم. صادقی خیلی شرایط خوبی  داشت اما اتفاقات لیگ قهرمانان آسیا او را تحت تاثیر قرار داد و در بازی برابر سایپا هم در شرایط روحی خوبی قرار نداشت. رشید مظاهری آن موقع که در تیم ملی امید بود شرایط سینوس‌واری داشت و حتی در موقعی که در ذوب‌آهن بود شرایط روحی و روانی خوبی نداشت اما توانستیم او را ترمیم کنیم و در روزی که از ذوب‌آهن رفت به ستاره فوتبال ایران تبدیل شده بود.

منصوریان افزود: نمی‌خواهم از تهران الگوی غلطی بگیرم. روندی که در تهران طی می‌شود، روند بهم خوردن تیم است. من از هواداران می‌خواهم که پشت تیم خود بمانند و اینجا می‌شود که ما می‌توانیم ستاره‌ها و جوانان خود را حفظ کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما باید بلیت‌ را بفروشیم تا سود کنیم. روزهایی که بلیت را آزاد می‌گذاریم، هوادار احتیاج به خرید ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور با وجود حضور در اصفهان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن حضور نیافت.

سرمربی ذوب‌آهن درباره غیبت دنیزلی در نشست خبری گفت:‌ آقای دنیزلی یکی از بهترین‌ مربیان تاریخ ترکیه است و کسی است که با سه تیم برتر ترکیه کار کرده است و با آن تیم‌ها مقام قهرمانی دارد و اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کند. حتما او دیر رسیده است. مربیان وقتی دیر به نشست خبری می‌رسند، صدای خبرنگاران درمی‌آید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین