|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
کد خبر: ۲۷۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
وزیر جدید المپیک ژاپن در خصوص جلوگیری از حملات تروریستی و سایبری در بازی‌های المپیک 2020 توکیو صحبت‌هایی را مطرح کرد.
  وزیر جدید المپیک ژاپن در خصوص جلوگیری از حملات تروریستی و سایبری در بازی‌های المپیک 2020 توکیو صحبت‌هایی را مطرح کرد.

سیکو هاشیموتو وزیر جدید المپیک ژاپن یک روز پس از انتخابش، در نشست خبری گفت: هنوز کارهای زیادی در خصوص کاهش بودجه المپیک و پارالمپیک توکیو، حملات سایبری و جلوگیری از گرما وجود دارد که باید انجام داد.

در حالی که کمتر از یک سال به بازی‌های المپیک 2020 توکیو باقی مانده سوال این است که وی چگونه قرار است مشکلات مطرح شده از قبیل بازسازی مناطق آسیب‌دیده سونامی 2011، مشکلات افزایش گرما، نحوه تبدیل توکیو به یک شهر امن تر، در دسترس تر و فراگیرتر قبل از مراسم افتتاحیه را مدیریت کند؟

سیکو هاشیموتو خاطرنشان کرد: نیاز ورزشکاران بسیار مهم است. ایجاد و برقراری محیطی که ورزشکار بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد، باید عوامل متعددی را در نظر بگیریم و به صدای ورزشکاران، کارکنان، داوطلبان و هر کسی که می‌تواند به ما کمک کند، گوش دهیم.

هاشیموتو همچنین درباره حملات تروریستی و سایبری در بازی‌های المپیک 2020 توکیو، عنوان کرد: این موضوع غیرقابل تصور و تغییرات غیرقابل پیش‌بینی است بنابراین می‌توان کارهایی را که می‌خواهیم انجام دهیم پیش‌بینی کنیم، این رویکرد من برای پیشگیری از تروریسم است. این یک مسئله بسیار بزرگ است که پیامدهای عظیمی دارد. اعتقاد دارم اشتراک‌گذاری اطلاعات و برقراری ارتباطات اجازه خواهد داد تا از این حملات پیشگیری کنیم.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین