|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۱
کد خبر: ۲۷۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشته باشیم با این وضعیت قهرمان آسیا شویم. اگر وضع به همین منوال باشد باید به همین جایگاه هم راضی شویم.
  پیشکسوت فوتبال ایران از برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی کشورش انتقاد کرد.

حمید درخشان در گفت و گو با ایسنا، درباره پیروزی دو برصفر تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در انتخابی جام جهانی گفت: خیلی راحت بازی کردیم چون بهتر از حریف بودیم. همه چیز تحت کنترل ما بود. فضا و ابتکار عمل را داشتیم و هر کاری دلمان می‌خواست انجام دادیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه هنگ کنگ در اندازه تیم ملی ایران نبود، افزود: فکر می کنم برتری ما نسبت به هنگ کنگ کامل بود و به هر شکل بهتر بودیم. هنگ کنگ تیمی نبود که ما را اذیت کند و یک بازی تدارکاتی خیلی خوب برای ما بود که بازیکنان خودمان را ارزیابی کنیم و بتوانیم شناخت بیشتری پیدا کنیم.

وی درباره مشکلات قبل از این بازی و برگزار نشدن بازی تدارکاتی و پرداخت نشدن حقوق ویلموتس تاکید کرد: داستان تکراری و همیشگی مشکلات مالی را همچنان در ایران داریم. این اتفاق خیلی بد است. بارها از مشکلات مالی و برگزار نشدن دیدار دوستانه لطمه خوردیم و به آن توجه نمی‌کنیم.

درخشان خاطرنشان کرد: در مجموع ما بهتر بودیم. البته حریف قدرتمند نبود و نمی توانست ما را اذیت کند. این اتفاق شروع خوبی برای قدم اول در انتخابی جام جهانی بود.

وی به تغییرات ویلموتس در سبک بازی تیم ملی اشاره کرد و گفت: تغییر و تحولی هم در نوع بازی ما به چشم آمد. یک مقدار تهاجمی کار کردیم و تیم حریف هم بسته کار کرد. اینکه مقابل بازی بسته حریف موفق به زدن دو گل شدیم، اتفاق خوبی است.

درخشان با بیان اینکه برگزار نشدن بازی تدارکاتی به علت مشکلات مالی در دنیا منسوخ شده است، ادامه داد: به نظرم تکرار این اتفاقات خیلی بد است. باید مسائل مالی را حل کنیم. سال‌ها است که وارد فوتبال حرفه‌ای شدیم اما هنوز درگیر نبود پول هستیم. نداشتن بازی تدارکاتی منسوخ شده است. صحبت درباره این مسائل تکراری است.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشته باشیم با این وضعیت قهرمان آسیا شویم. اگر وضع به همین منوال باشد باید به همین جایگاه هم راضی شویم.

وی به اهمیت بازی با عراق و بحرین اشاره کرد و گفت: هم بازی با بحرین و عراق برای ما مشکل خواهد بود چون تیم های خوبی هستند اما به نظرم حتما باید بازی تدارکاتی خوبی را داشته باشیم و به آمادگی کامل برسیم. آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم. ان‌شاءالله که در آینده بهتر از این عمل کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین