|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۷۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
«عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی بر مقاومت تا پیروزی در برابر متجاوزین به یمن تأکید کرد و صحنه یمن را «کربلای معاصر» خواند.
  «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی بر مقاومت تا پیروزی در برابر متجاوزین به یمن تأکید کرد و صحنه یمن را «کربلای معاصر» خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز عصر (سه‌شنبه) در سخنانی به مناسبت روز عاشورا، هرگونه ظلم علیه مسلمانان در سرتاسر جهان را محکوم کرد و گفت: ما در کنار آزادگان مظلوم در ایران اسلامی، لبنان، سوریه و بحرین هستیم.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله، او همچنین به تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه و چند دستگی در میان کشورهای اسلامی اشاره و این تلاش‌ها را فتنه‌انگیزی خواند و محکوم کرد.

رهبر انصارالله یمن افزود: ما هرگونه ظلمی که مسلمانان در کشمیر و میانمار دچار آن هستند؛ ظلمی که صرفا به علت مسلمان بودنشان متحمل می‌شوند را قویا محکوم می‌کنیم و مواضع ما در قبال مسائل کلی از عقاید اصلی ما نشئت می‌گیرد.

بدرالدین الحوثی، ادامه داد: «ما در برابر دشمنان خشوع و تضرع نمی‌کنیم و از آزادی و کرامت و استقلال خود کوتاه نمی‌آییم و می‌گوییم که هیهات من الذله، ما به خداوند و عده‌اش اطمینان داریم که ثمره فداکاری‌های ما پیروزی است.»

او گفت: جنگی که در آن دهها هزار کشته و زخمی و میلیون‌ها نفر آواره شده‌اند نشان دهنده مظلومیت ماست و می‌توان گفت که کربلای امروز است. موضع ما اصولی است و با دشمنی با اسرائیل و ایستادگی در کنار مسأله فلسطین و مقابله با هیمنه آمریکا و سیاست‌های استعمارگری آن آغاز می‌شود.

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت که یمنی‌ها در کنار تمامی «مظلومان» و «آزدگان» جهان هستند و با جمهوری اسلامی ایران که تحت محاصره و تبلیغات دشمنان قرار گرفته ابراز همبستگی می‌کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین