|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰
کد خبر: ۲۷۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
همکاران من تذکرات لازم را به مسئولان هیات ها و تکایا داده‌اند و در این زمینه مشکل خاصی نداریم، اما قطعا اگر با هر رفتاری ممکن است موجب وهن اسلام و عزاداری‌های محرم شود، مواجه شوند، همانطور که از قبل هم در اطلاعیه‌ای ممنوعیت آن را اعلام کرده‌ایم، برخورد خواهیم کرد.
 رییس پلیس پایتخت از برخورد با هرگونه اقدامی که منجر به وهن عزاداری اسلام و عزاداری ماه محرم شود، خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفت وگو با ایسنا درباره تدابیر پلیس برای مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اظهارکرد: از شب گذشته با توجه به افزایش حجم دسته‌روی‌ها پلیس نیز آماده باش خود را بیشتر کرده و این آماده باش از شب تاسوعا تا شام غریبان به صددرصد خود خواهد رسید.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۳ هزار هیات، تکیه و مسجد در ایام عزاداری ماه محرم در تهران گفت: ماموران پلیس این ۱۳ هزار نقطه را پوشش امنیتی و ترافیکی داده اند، از این تعداد حدود ۱۰۹ هیات بزرگ با جمعیت چندین هزار نفری هستند که تمهیدات ویژه‌ای برای آنها اتخاذ شده و ماموران ما از ابتدا تا انتهای مراسم در کنار عزاداران خواهند بود.

رییس پلیس پایتخت در مورد برخورد پلیس با مواردی نظیر قمه زنی نیز گفت: همکاران من تذکرات لازم را به مسئولان هیات ها و تکایا داده‌اند و در این زمینه مشکل خاصی نداریم، اما قطعا اگر با هر رفتاری ممکن است موجب وهن اسلام و عزاداری‌های محرم شود، مواجه شوند، همانطور که از قبل هم در اطلاعیه‌ای ممنوعیت آن را اعلام کرده‌ایم، برخورد خواهیم کرد.

رحیمی درمورد تدابیر ترافیکی نیز اظهارکرد: در این مورد عوامل پلیس راهور نیز در جلسات مختلف نکات مورد نظر خود را مطرح کرده‌اند و درخواست ما از عزاداران این است که از انجام اقداماتی که موجب بی نظمی ترافیکی شود پرهیز کرده و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین