|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۷۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
ذوالنور گفت: ما رد آنها را داریم که در کجای قم و در روستاهای قم بودند، فردو رفته بودند و حتی در جاهایی در مسیر حتی ذغال برای قلیان خریدند . همه اینها را داریم و مشخص است.
 رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خاجی مجلس با بیان اینکه صدالساداتی ها در قم ذغال برای قلیان خریدند گفت که آنها دستگیر و بازداشت نشده بودند.

مجتبی ذوالنور در مطلبی در کانال سروش خود در توضیح موضوع مفقود شدن صدرالساداتی نماینده مجلس خبرگان و برادر و تعدادی از همراهانش گفت: هیچ دستگیری و بازداشت نبوده است، اینها مگر استوری نمی کنند خوب یعنی گوشی همراه آنها هست، خوب با خانواده خود تماس می گرفتند و اطلاع می دادند.

وی با بیان اینکه موبایل در اختیار آنها هست، افزود: کدام بازداشتی است که موبایل در اختیار داشته باشد و به راحتی استوری ( در صفحه اینستاگرام خود) کند.

ذوالنور گفت:  ما رد آنها را داریم که در کجای قم و در روستاهای قم بودند، فردو رفته بودند و حتی در جاهایی در مسیر حتی ذغال برای قلیان خریدند . همه اینها را داریم و مشخص است.

روز گذشته اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام و المسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، منتشر شد که دبیرخانه این مجلس اعلام کرد از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده است. در نهایت شب گذشته صدرالساداتی در استوری اینستاگرام خود تصویری منتشر و عنوان کرد که «نه در قم هستیم و نه اختفای اختیاری داشتیم... »
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین