|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۴
کد خبر: ۲۷۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
این وضعیت قابل تحمل نیست و تا چه زمانی می‌تواند این امر ادامه یابد؟ ما بر این باور هستیم که آنها باید این نیروهای داعشی را بازگردانند و با شیوه مناسب با آنها برخورد کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد، خطری را برای امنیت منطقه ایجاد خواهد کرد.
 وزیر دفاع آمریکا هشدار داد که مخالفت کشورهای اروپایی در بازپس‌گیری شهروندان بازداشت شده خود از سوی "نیروهای سوریه دموکراتیک" امنیت منطقه را تهدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، مایک اسپر، وزیر دفاع آمریکا امروز (جمعه) در آغاز سفرش به لندن تاکید کرد که حدود دو هزار فرد تندرو خارجی که بسیاری از آنها اروپایی هستند همچنان نزد نیروهای سوریه دموکراتیک در شمال شرق سوریه در بازداشت هستند که این امر وضعیت امنیتی شکننده در منطقه را با خطر بیشتری رو به رو می‌سازد.

وزیر دفاع آمریکا خاطرنشان کرد: این وضعیت قابل تحمل نیست و تا چه زمانی می‌تواند این امر ادامه یابد؟ ما بر این باور هستیم که آنها باید این نیروهای داعشی را بازگردانند و با شیوه مناسب با آنها برخورد کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد، خطری را برای امنیت منطقه ایجاد خواهد کرد.

انگلیس تا به الآن از بازگرداندن انگلیسی‌های مسلح بازداشت شده در سوریه که تعداد آنها ما بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن تخمین زده می‌شود و تابعیت تعدادی از آنها را لغو کرده است، امتناع ورزیده که این مسئله بحث و جدل‌های اجتماعی را در داخل این کشور به همراه داشته است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین