|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۵
کد خبر: ۲۷۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
طبق اطلاعات موثقی که المیادین به دست آورده، مقاومت لبنان تصاویری در اختیار دارد که تمامی ادعاهای دروغین اسرائیلی‌ها را برملا می‌سازد و این تصاویر آماده پخش هستند، منطقی که گروه‌های مقاومت هدف قرار دادند، اتوبان شماره ۸۹۹ واقع در پشت پایگاه آویویم در فاصله دو کیلومتری مرز بود.
طبق اطلاعات موثقی که شبکه خبری المیادین به دست آورده، منطقه‌ای که حزب‌الله هدف قرار داد، از شهرک‌های جنوب لبنان قابل رویت نبود و این نشان‌دهنده توان اطلاعاتی بالای مقاومت لبنان است.

 بر اساس اطلاعات موثقی که شبکه خبری المیادین لبنان به دست آورده، با توجه به قابلیت‌های موشک‌های کورنت مورد استفاده نیروهای حزب‌الله، غیرممکن است این عملیات کشته و زخمی نداشته باشد. "سلاح حقیقت" در اختیار مقاومت است که مهم‌ترین آنها تصاویر مستندی از این عملیات است. همچنین طبق این اطلاعات عملیات یاد شده پاسخی به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به حومه دمشق بود و پاسخ حمله این رژیم به ضاحیه جنوبی بیروت سرنگون‌سازی پهپادهایش است که در آسمان لبنان قلدری می‌کنند.

طبق اطلاعات موثقی که المیادین به دست آورده، مقاومت لبنان تصاویری در اختیار دارد که تمامی ادعاهای دروغین اسرائیلی‌ها را برملا می‌سازد و این تصاویر آماده پخش هستند، منطقی که گروه‌های مقاومت هدف قرار دادند، اتوبان شماره ۸۹۹ واقع در پشت پایگاه آویویم در فاصله دو کیلومتری مرز بود.

همچنین بر اساس اطلاعات یاد شده، خودروی مورد هدف یک دستگاه نفربر متعلق به گردان "آویویم" بود که بیشتر اعضای آن از پایگاه نزدیک به مرز در حال بازگشت به عقب بودند که در همین زمان هدف قرار گرفت. این خودرو در حال حرکت در اتوبان بود که هدف قرار گرفت، در واقع طرف اسرائیلی هرگز انتظار نداشت در این مسیر پشت مرز و در عمق اراضی اشغالی هدف قرار بگیرد، گفتنی است منطقه هدف از مناطق مارون الراس، یارون و عیترون در لبنان قابل رویت نیست مگر از زاویه‌هایی که دشمن انتظار آن را ندارد و این نشان‌دهنده توان اطلاعاتی بالای مقاومت است.

طبق این اطلاعات، خط مقدم جبهه لبنان در مقابل منطقه آویویم به شکل دائم تحت کنترل بوده و تمامی تکنولوژی‌های بروز رژیم صهیونیستی از جمله دوربین‌های دید در شب، دوربین‌های حرارتی، رادارها و نیز سیستم‌های شناسایی امواج بی‌سیم‌ها و گوشی‌های همراه بر این منطقه مسلط هستند. در واقع تمامی این دستگاه‌ها در پایگاه آویویم و در کوه الباط در منطقه جل الدیر وجود دارند.

این اطلاعات می‌گویند، قابلیت‌های موشک‌های کورنت مورد استفاده نیروهای حزب‌الله، قدرت و دامنه انفجاری آنها نشان‌دهنده موفقیت یگان ضد زرهی مقاومت بوده و حتی اگر نفربر یاد شده تانک مرکاوا نبوده و یک تانک معمولی بوده باشد، غیرممکن است این عملیات کشته و زخمی نداشته باشد.

در واقع ادعای دشمن درباره اجرای نمایشی از انتقال زخمی‌ها در آن منطقه، به اعتبار این ارتش ضربه می‌زند و بر آگاهی مردم آن تاثیر می‌گذارد و این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا دو بار فرود اضطراری هلی‌کوپتر در این منطقه جهت انتقال زخمی‌ها (بار اول برای انتقال سه زخمی و بار دوم نیم ساعت بعد برای انتقال دو زخمی دیگر) و در معرض خطر هدفگیری و سرنگونی قرار دادن آن، همگی نمایشی بوده است؟

بیانیه مقاومت لبنان که به نام دو شهید منتشر شد، روشن و در واقع پاسخی به حمله علیه سوریه بود اما پاسخ حمله پهپادی به ضاحیه جنوبی طبق گفته سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان سرنگونی پهپادهای اسرائیلی است که در آسمان لبنان قلدری می‌کنند. تهدید نصرالله ژنرال‌های اسرائیلی و چهره‌های سیاسی این رژیم را نگران کرده و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی اقدامات دفاعی را برای اولین بار در پیش گرفته و خط مقدم جبهه لبنان را تخلیه کردند، در واقع اظهارات نصرالله سربازان اسرائیلی را به عقب‌نشینی و ترک خطوط مقدم مجبور کرد. در نتیجه پس از این عملیات فرماندهان رژیم صهیونیستی برگشتند و به اصول درگیری اقرار کردند که نتانیاهو قصد داشت از آنها خارج شود.

در پایان این اطلاعات آمده است: به اسرائیل و رسانه‌های آن نصیحت می‌کنیم به اقدامات خود پایان دهند در غیر این صورت سلاح حقیقت در دست مقاومت آماده است و مهم‌ترین آنها تصاویر مستند از عملیات است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین