|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۷۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
سام با بیان اینکه از پیش از رفتن به مدرسه، بازیگری را آغاز کرده است، گفت: قبل از اینکه بتوانم متن‌ها را بخوانم، پدرم برایم دیالوگ‌ها را تکرار می‌کرد تا آنها را حفظ کنم و در شیراز در نمایش‌های مختلفی روی صحنه رفتم. سال ۶۶ دانشگاه هنر تهران قبول شدم و به تهران آمدم.
مجموعه تلویزیونی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در ۱۵ قسمت برای شبکه دو سیما تهیه شده است و از ۲۳ شهریور ماه روی آنتن می‌رود.

 فلورا سام در آستانه پخش این سریال، با حضور در برنامه «سلام صبح بخیر»، «مرضیه» را سریالی پلیسی، حادثه‌ای و اکشن خواند که قصه‌ای از یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ را روایت می‌کند.

مجید اوجی، تهیه‌کننده تلویزیون هم ادامه داد: وقتی از سریال محرمی نام برده می‌شود، ذهن بیننده به سمت مسائل خاص می‌رود، اما «مرضیه» سریال پلیسی حادثه‌ای و اکشن است و فضاهای کمتر تجربه‌شده‌ای را در بستر سریال محرمی می‌آورد. در کنار این، مسائلی در سریال وجود دارد که من بیننده را از نظر عاطفی و درونی به فضا نزدیک می‌کند.

سام با بیان اینکه از پیش از رفتن به مدرسه، بازیگری را آغاز کرده است، گفت: قبل از اینکه بتوانم متن‌ها را بخوانم، پدرم برایم دیالوگ‌ها را تکرار می‌کرد تا آنها را حفظ کنم و در شیراز در نمایش‌های مختلفی روی صحنه رفتم. سال ۶۶ دانشگاه هنر تهران قبول شدم و به تهران آمدم.

وی افزود: چند سالی در واحد گریم شبکه دو کار کردم و گریمور سریال «پدرسالار» بودم و سریال «همسایه‌ها» از جمله تجربه‌های بازیگری‌ام در تلویزیون است. اولین تجربه نویسندگی‌ام «مشق عشق» بود که اولین تجربه کارگردانی بهرام بهرامیان هم به جساب می‌آمد.

این کارگردان درباره نحوه ورود به عرصه سریال‌سازی اظهار کرد: گاهی وقت‌ها که متن‌هایم اجرا می‌شد، احساس می‌کردم می‌شد بهتر از این اجرا شود. دوستان تشویقم کردند و ابتدا به عنوان دستیار فعالیت کردم و سپس در اولین تجربه تله‌فیلم «بوی خاک عطر گلاب» را ساختم و مینی‌سریال «ناز و نیاز» نیز بعد از این ساخته شد.

سام یادآور شد: وقتی کار مناسبتی ساخته می‌شود، باید به مخاطبان آن مناسبت فکر شود و اولین مینی‌سریال من هم برای شب‌های قدر با داستانی اجتماعی خانوادگی بود که تاثیرات انسانی در آن وجود داشت. اکنون هم سریال «مرضیه» که برای محرم آماده می‌شود ملودرام اجتماعی خانوادگی است.

این کارگردان و فیلمنامه‌نویس ادامه داد: خیلی وقت‌ها تهیه‌کننده‌ها می‌گویند تو برای کوچکترین نقش‌ها طوری می‌نویسی که مجبوریم یک بازیگر حرفه‌ای را برای آن بیاوریم. درست است که ماه‌چهره خلیلی نقش اصلی ما را بازی می‌کند اما دیگر نقش‌ها را هم نمی‌توان نقش دو خواند و هر کدام در جایگاه خود نقش یک هستند.

کارگردان «مرضیه» افزود: گوهر خیراندیش هم نقش یک والیبالیست را بازی می‌کند که حالا روی ویلچر می‌نشیند. قصه درباره یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ است که خانواده شادی را که در اول می‌بینیم تحت تاثیر قرار می‌دهد و پژمان بازغی و امیرحسین صدیق هم نقش خبرنگار را در این سریال بازی می کنند.

وی در پایان گفت: ما اواخر کار هستیم و صداگذاری و تدوین نیز به صورت همزمان انجام می‌شود و بعید می‌دانم ضبط با آغاز پخش ادامه داشته باشد. امیدوارم مردم بیننده این سریال باشند و از آن خوششان بیاید.

به گزارش ایسنا، در سریال «مرضیه» داریوش ارجمند، داریوش فرهنگ، گوهر خیراندیش، فریبا کوثری، ماه چهره خلیلی، شاهرخ استخری، سیاوش خیرابی، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، مختار سائقی، علی اوجی، نیلوفر شهیدی و شیوا خسرومهر بازی می‌کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین