|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۲۷۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
در استان تهران درجه شهرداری ورامین به ۱۰، استان کرمان درجه شهرداری بافت به ۸، درجه شهرداری نجف شهر به ۶، درجه شهرداری نرماشیر به ۵ و درجه شهرداری هجدک به ۲ ارتقا یافت. در استان آذربایجان شرقی درجه شهرداری جلفا به ۶، در استان اصفهان درجه شهرداری دستگرد به ۶ و درجه شهرداری جوشقان قالی به ۴ ارتقا یافت.
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، از ارتقای درجه ۱۶ شهرداری و ابلاغ درجه های جدید از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، حسین رجب صلاحی افزود: مدارک و مستندات درجه بندی این شهرداری ها در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی و ارتقای درجه این شهرداری ها تصویب شد.

وی اعلام کرد:‌ در استان تهران درجه شهرداری ورامین به ۱۰، استان کرمان درجه شهرداری بافت به ۸، درجه شهرداری نجف شهر به ۶،  درجه شهرداری نرماشیر به ۵ و درجه شهرداری هجدک به ۲ ارتقا یافت. در استان آذربایجان شرقی درجه شهرداری جلفا به ۶،  در استان اصفهان درجه شهرداری دستگرد به ۶ و درجه شهرداری جوشقان قالی به ۴ ارتقا یافت.

رجب صلاحی اعلام کرد: در استان گلستان درجه شهرداری انبارآلوم به ۴ و درجه شهرداری مزرعه به ۳، استان مازندران درجه شهرداری های فریم و کجور  به ۳، استان هرمزگان درجه شهرداری هشتبندی به ۴ و درجه شهرداری سردشت به ۳، در استان سیستان و بلوچستان درجه شهرداری سیرکان به ۳ و در استان خراسان شمالی نیز درجه شهرداری قوشخانه به ۲ ارتقا یافت.

رجب صلاحی در ادامه با اشاره به اینکه درجه بندی شهرداری ها باعث می شود ساختار تشکیلاتی شهرداری ها به تبع ابلاغ درجه جدید تغییر یابد، گفت: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کنند.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در خصوص ارتقاء درجه شهرداری ها گفت: ارتقای درجه این شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین