|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۷۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
منابع مطلع از قرارداد 43 میلیون دلاری دهلی نو و تل آویو و ارسال بمب‌های سنگرشکن ساخت رژیم صهیونیستی برای نیروی هوایی هند خبر دادند.
 منابع مطلع از قرارداد 43 میلیون دلاری دهلی نو و تل آویو و ارسال بمب‌های سنگرشکن ساخت رژیم صهیونیستی برای نیروی هوایی هند خبر دادند.

به گزارش فارس، نیروی هوایی هند قرار است اواسط ماه سپتامبر (شهریور) به بمب‌های سنگر شکن ساخت رژیم صهیونیستی مجهز شود.

به نوشته وبگاه «دیفنس نت» قرارداد بین دهلی نو و تل آویو در این زمینه در دهم ژوئن (دوشنبه 20 خرداد) سال جاری به ارزش 43.2 میلیون دلار منعقد شد.

رسانه‌های هند پنجشنبه گزارش دادند که این بمب‌های سنگر شکن همراه کلاهک‌های «مارک-84» و سایر بمب‌ها که می‌توانند ساختمان‌ها را به طور کامل تخریب کنند‌، تحویل نیروی هوایی هند خواهند شد.

به نوشته دیفنس نت،  بمب‌های اسپایس-2000 در حملات هوایی 26 فوریه (سه شنبه 7 اسفند 97) نیروی هوایی هند به شهر «بالاکوت» در پاکستان مورد استفاده قرار گرفت.

خبرگزاری «اسپوتنیک» چندی قبل با اشاره  به این موضوع به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که نیروی هوایی هند در عملیات اخیر خود علیه «جیش المحمد» واقع در بالاکوت در پاکستان از بمب‌های هدایت شونده اسرائیلی استفاده کرده است.

چندی قبل نیز شرکت صنایع هوا و فضای رژیم اسرائیل اعلام کرد با نیروی دریایی قرارداد تازه نظامی منعقد کرده است. بر اساس این توافق ۵۰ میلیون دلاری که مکمل قرارداد پیشین تل‌آویو و دهلی نو برای تأمین سامانه‌های موشکی زمین به هواست، رژیم صهیونیستی قرار است به طرف هندی خدمات تعمیر و پشتیبانی این سامانه‌ها را نیز ارائه کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین