|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۷۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
ما به شرایطمان رسیده‌ایم و بچه‌ها این درک را پیدا کرده‌اند که چه پیراهن با ارزشی تنشان است. یکسری نقاط ضعف هم داشتیم که با آوردن بازیکنان خوب، آن را هم پوشانده‌ایم و این تیم از نظر قراردادی و شرایط سنی حداقل ۴، ۵ سال تاریخ انقضا دارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: داوری ما قشر مظلوم فوتبال هستند. دستمزد داوران را ببینید. اینکه صورت مساله را پاک کنیم و بگوییم درباره داوران صحبت نکنیم چیز خوبی نیست و باید دستمزد داوران را درست کنیم تا اشتباهات داوری به حداقل برسد تا امکانات ویدئو چک بیاید.

 امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: از سال گذشته تیم شرایط خوبی نداشت و به نظر من لطف خدا و اهل بیت شامل حال ما شد و کاری که می‌توانستیم در سه، چهار سال انجام دهیم، پارسال انجام دادیم. پارسال می‌توانستیم حتی یک جام بگیریم. امسال شرایطمان بهتر است و بازیکنانی مثل محمد کریمی و پیام نیازمند حالا کارایی‌شان بیشتر است و اعتماد به نفسی به وجود آمده که می‌تواند به ما کمک کند و آنها به مرز خودباوری رسیده‌اند و می‌دانند پیراهن زرد طلایی سپاهان با ارزش است و تنها باشگاهی که در جام باشگاه‌های جهان بوده از ایران باشگاه سپاهان بوده و قهرمانی‌های زیادی داشته است.

او ادامه داد: ما به شرایطمان رسیده‌ایم و بچه‌ها این درک را پیدا کرده‌اند که چه پیراهن با ارزشی تنشان است. یکسری نقاط ضعف هم داشتیم که با آوردن بازیکنان خوب، آن را هم پوشانده‌ایم و این تیم از نظر قراردادی و شرایط سنی حداقل ۴، ۵ سال تاریخ انقضا دارد.

سرمربی سپاهان درباره این که آیا اجازه نداشتن مربیان برای صحبت درباره داوران به سود فوتبال است و اینکه خودش هم اعلام کرده بود دیگر درباره داوری حرف نمی‌زند، تصریح کرد: داوران ما قشر مظلوم فوتبال هستند. فلان بازیکنان و من مربی میلیاردها قرارداد می‌بندیم اما شما دستمزد داوران را ببینید. اولین کاری که فدراسیون باید درست کند دستمزد داوران است. این که صورت مساله را پاک کنیم و بگوییم درباره داوران صحبت نکنیم چیز خوبی نیست و باید دستمزد داوران را درست کنیم تا اشتباهات داوری به حداقل برسد تا امکانات ویدئو چک بیاید.

وی تاکید کرد: ما اول باید امکانات را برای داوران درست کنیم تا عدالت در فوتبال برقرار شود. در بازی منچسترسیتی و تاتنهام در جام باشگاه‌های اروپا سال گذشته اگر ویدئوچک نبود منچسترسیتی به حقش نمی‌رسید. خود ما این شرایط را داشتیم و در چهار بازی قهرمانی عوض شد و اگر ویدئو چک بود، سپاهان وضعیت دیگری داشت. ما باید این‌ها را درست کنیم. یقینا هیچ مربی دوست ندارد برای خودش تنش درست کند اما وقتی ۱۰۰ هزار نفر به خودت و خانواده‌ات توهین می کنند و حق تو خورده می‌شود مربی این وسط چه کند؟ زحمات یک سال او با یک سوت از این رو به آن رو می‌شود.

قلعه نویی که با برنامه "سلام، صبح بخیر" صحبت می‌کرد درباره حضور در کمیته انضباطی تصریح کرد: من ۴۰ سال است در ورزشم و قهرمانی‌های زیادی هم آورده‌ام. من و آقای قاسم پور که جا دارد از او به عنوان استاد خودم و جزو بهترین بازیکنان ایران یاد کنم لژیونرهایی هستیم که دوگانه در خارج از ایران کار کرده‌ایم. من قهرمانی‌های زیادی آورده‌ام ولی از کمیته استیناف تشکر می‌کنم که به خاطر عدالت از هیچ چیز نگذشت و عدالت را درباره رای قطعی اما غلط اجرا کرد و آن رای را برگرداند. من می‌توانستم در بازی با شاهین بوشهر روی نیمکت بنشینم اما به احترام مردم بوشهر و عزیزانی که هفته اول محروم بودند ننشستم. از کمیته استیناف ممنونم.

وی اذعان کرد: من از هیچ‌کس جز خدا و اهل بیت نمی‌ترسم. امام علی می‌فرماید حق را بگو حتی اگر همه علیه تو بشورند. من حرفم را زدم و رای کمیته استیناف نشان داد چقدر در حق من اجحاف شده و ممنونم که این کمیته از جایگاه خود نترسید و عدالت را اجرا کرد. هر وقت بخواهند می‌رویم و مشکلی نیست. در این ۵، ۶ سالی که این آقایان هستند همه جور رای دادند و خودشان مواردی را که باید رعایت می‌کردند نکردند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به اینکه به عنوان دوست نزدیک برانکو فکر می‌کند در عربستان موفق شود، گفت: این قانون و خاصیت فوتبال است، شما نمی‌توانید بگویید مورینیو مربی کوچکی است اما او در منچستر موفق نشد و چند سال است که تیم ندارد. برانکو هم در پرسپولیس موفق بود و اگر در جای دیگر موفق نباشد نمی‌شود ارزش‌های او را نادیده بگیریم.

قلعه نویی در پاسخ به اینکه امید ابراهیمی به سپاهان می‌آید یا خیر، گفت: او بازیکنی بود که خود من از شهرداری بندرعباس به پیشنهاد آقای قاسم سیامکی به سپاهان آوردم و وقتی پنج دقیقه تمرین کرد با او قرارداد بستیم. من او را خیلی دوست دارم و جزو بازیکنانی است که همیشه از او خاطره خوبی دارم. چه از نظر اخلاقی و فنی بر عکس خیلی‌ها است که از او خاطره بدی دارم. هر جا هست برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر شرایط درست شود ما می‌خواهیم او را بیاوریم.

وی درباره توافق ابراهیمی با الاهلی قطر گفت: هرجا هست برای او آرزوی موفقیت می کنم و لیاقت او خیلی بیشتر از این ها است.

سرمربی سپاهان درباره درگذشت مهدی شادمانی، خبرنگار ورزشی هم گفت: این ایام خیلی بزرگ است و امیدوارم او با آقا اباعبدالله هم‌نشین شود. او انسان خیلی بزرگی بود و برای خود و قلمش ارزش قائل بود.

قلعه‌نویی افزود: در جوامع دنیا عدالت در قوه قضاییه، آموزش و پرورش و بهداشت مهم است. آدم در خانواده تربیت پیدا می‌کند و در آموزش و پرورش انسان و تحویل جامعه داده می‌شود. این زمان حساسی است و قشر آموزش و پرورش هم واقعا مظلوم هستند و با توجه به زحماتی که می‌کشند از نظر اقتصادی آن چیزی که حق و لیاقتشان است به آنها داده نمی‌شود و امیدوارم قدر و منزلت آنها دانسته شود چون آنها نقش مهمی در آینده کشور دارند.

سرمربی سپاهان درباره حال خوب این تیم و بودن آن در صدر جدول هم گفت: ما از لیگ گذشته کارمان را در سپاهان شروع کردیم، سپاهان یک تیم ریشه‌ای است و باشگاهی است که به واقع فرهنگی اخلاقی و معرفتی است. شما باشگاهی را پیدا نمی‌کنید که ۳۰۰۰ ورزشکار قهرمانی داشته باشد و این کار مهم را باشگاه سپاهان انجام داده است. باید تشکر ویژه از کارگرها و دکتر عظیمیان عزیز داشته باشیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین