|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
درگیری های شدیدی که روز سه شنبه پس از حمله افراد قبایل یمن به هواداران جنبش 'انصارالله' در منطقه 'الرضمه' در استان 'اب' در مرکز این کشور رخ داد، شماری کشته و زخمی برجاگذاشت.
به گزارش شکبه خبری 'اسکای نیوز'، منابع محلی به اسکای نیوز گفتند این درگیری ها یک روز پس از نبرد شدید میان دو طرف در استان 'البیضا' بوقوع پیوسته است.

منابع محلی و قبایلی افزودند که این درگیری ها پس از اقدام هواداران انصارالله برای ورود به الرضمه و ممانعت افراد قبایل به سرکردگی 'شیخ عبدالواحد هزام' از ورود آنها، صورت گرفت.

هواداران انصارالله به رهبری 'عبدالملک الحوثی' بعد از تصرف صنعا پایتخت بدون روبه رو شدن با مقاومت ارتش، برای گسترش حوزه تسلط خود بر بخش های دیگر یمن تلاش می کنند اما با مقاومت برخی از قبایل این کشور مواجه شده اند.

افراد قبایل برای متوقف کردن پیشروی هواداران جنبش انصارالله تلاش می کنند که با سازمان تروریستی القاعده هم پیمان شوند.

به گفته منابع دولتی یمن، در جریان درگیری های سه روز گذشته میان انصارالله و قبایل 'قیفه' در شهر 'رداع' در استان 'البیضا'، بیش از 250 نفر کشته شده اند.

هواداران جنبش انصارالله در هفته گذشته شهر رداع را در 200 کیلومتری جنوب صنعا پایتخت پس از آن تصرف کردند که فرمانده گردان 193 ارتش مواضع نیروهای خود را تسلیم کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین