|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۷۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
این مسئول توضیح داد: تا پایان مرداد ماه در حوزه خدمات آموزشی فرودگاه پیام نیز بیش از 11 هزار نشست صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش داشته است.
‌رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام از رشد 40 درصدی حمل بارهای هوایی این فرودگاه در پنج ماه اول امسال خبر داد.

‌نادر ثناگو مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌، اظهار کرد: در پنج ماه اول امسال بیش از 400 تن بار از فرودگاه پیام به صورت هوایی حمل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ‌رشد 40 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: ‌با توجه به اعلام معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام در همین مدت پروازهای آموزشی این فرودگاه نیز بیش از 30 درصد رشد داشته است.

این مسئول توضیح داد: تا پایان مرداد ماه در حوزه خدمات آموزشی فرودگاه پیام نیز بیش از 11 هزار   نشست صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش داشته است.

ثناگو گفت: اکنون خدمات هوایی حمل بار و کالا در فرودگاه پیام به اقصی نقاط جهان در حال انجام است و به زودی پرواز مسافری هم از این فرودگاه به مقصد کیش و مشهد آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پروازهای مسافری فرودگاه پیام از مهرماه 97 آغاز شده بود اما پس از وقوع حادثه برای بوئینگ 707 ارتش در نزدیکی این فرودگاه، پرواز مسافری از پیام تا رفع مشکلات تعلیق شد؛ در سفر اخیر وزرای راه و شهرسازی و ارتباطات و بررسی وضعیت فرودگاه، هیئت دولت با از سرگیری پروازهای مسافری پیام موافقت کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین