|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۲۷۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
امروز خیلی از وسایل ما پیداست اما وسایل کاری‌تر ما پیدا نیست و آن زمان که لازم شود ظاهر می‌شوند و ضربه کاری به دشمن می‌زند و این توان در عرصه‌های پدافندی، زمینی، هوایی و دریایی وجود دارد.
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما هفتگی آزمایش‌هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است گفت: تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند.
                                                              
                                                                                                              به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» در مراسم اختتامیه دوره رزم مقدماتی مترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که امروز چهارشنبه در پادگان جوادالائمه نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز از نظر نظامی بسیار آماده هستند.

وی افزود: امروز خیلی از وسایل ما پیداست اما وسایل کاری‌تر ما پیدا نیست و آن زمان که لازم شود ظاهر می‌شوند و ضربه کاری به دشمن می‌زند و این توان در عرصه‌های پدافندی، زمینی، هوایی و دریایی وجود دارد.

میزان نوشت:امیر دادرس با بیان اینکه ما هفتگی آزمایش‌هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است گفت: تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: دشمن ما زبان زور و منطق زور را بهتر می‌فهمد و به همین خاطر مخالف افزایش توان دفاعی کشور ماست.

وی گفت: افتخار دشمنان ما کودک‌کشی، زدن هواپیمای مسافربری، نرسیدن دارو به بیماران و تبدیل عروسی‌ها به عزا در افغانستان و پاکستان است.

امیر دادرس با بیان اینکه بصیرت داشتن امروز باید در صدر نگاه ما و مبنای حرکت‌مان باشد، گفت: کسی که بصیرت دارد می‌داند برای حرکت در دنیای امروز نیازمند پیاده کردن قواعد الهی و داشتن شناخت صحیح است.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: یک زمانی تشخیص حق از باطل ساده بود و صف دشمن از صف خودی جدا بود و دشمن در همان هیبت دشمن ظاهر می‌شد، اما امروز دشمنان ما در پشت الفاظ و شعار‌ها و بیان‌های زیبا پنهان شده‌اند و به همین خاطر تشخیص حق و باطل متفاوت با گذشته است و در چنین شرایطی داشتن بصیرت یک ضرورت است.

امیر دادرس خاطرنشان کرد: دشمن اگر بخواهد در محیط سخت با ما درگیر شود باید به میدان بیاید و قطعا در این شرایط لطمات اساسی می‌خورد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین