|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۲۷۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
ما در اینجا ملاحظه کردیم که حرکت های بسیار خوبی توسط جوانان کشور به ثمر رسیده است. همچنانکه اسم این سامانه گواه است، باور و تلاش ایرانی می‌تواند به کارهای بزرگی دست بزند.
سعید جلیلی در بازدید از سامانه موشکی 373 با بیان اینکه باور و تلاش ایرانی می تواند به کارهای بزرگی دست بزند گفت: آنچه را که «ترامپ» با زور و «مکرون» با فریب دنبال می‌کنند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شد.

 سعید جلیلی نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی پس از بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور ۳۷۳، گفت: ما در اینجا ملاحظه کردیم که حرکت های بسیار خوبی توسط جوانان کشور به ثمر رسیده است. همچنانکه اسم این سامانه گواه است، باور و تلاش ایرانی می‌تواند به کارهای بزرگی دست بزند.

وی تصریح کرد: اگر امروز شاهد فشار حداکثری ترامپ هستیم، پاسخ این فشار و ژست های کوچک مکرون، فقط باور بزرگ ملت ایران و تلاش فرزندان این مرز و بوم است و نه چیز دیگر.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی خاطرنشان کرد: آنچه را که «ترامپ» با زور و «مکرون» با فریب دنبال می‌کنند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شد.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین