|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
سازمان الحشد الشعبی عراق گفت که «فالح الفیاض» رئیس این سازمان برای محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی در عراق به زودی عازم سازمان ملل خواهد شد.
 «محمد البصری» عضو ارشد سازمان الحشد الشعبی عراق روز دوشنبه گفت که می‌خواهد «فالح الفیاض» رئیس الحشد را مامور کند تا بابت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه الحشد به شورای امنیت و سازمان ملل برود.

وی گفت که رئیس سازمان الحشد الشعبی مسئول پرونده ارائه شکایت عراق به شورای امنیت و سازمان ملل است و الفیاض به زودی برای انجام این امر مهم به سازمان ملل خواهد رفت تا شکایت نامه را تقدیم کند.

البصری با بیان اینکه «الحشد الشعبی ملزم به دستورات عادل عبدالمهدی فرمانده نیروهای مسلح عراق است»، افزود: «الحشد برای پاسخ دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی، هرگز از اوامر فرمانده نیروهای مسلح تخطی نخواهد کرد».

عضو ارشد الحشد الشعبی تاکید کرد که «الفیاض به عنوان مشاور امنیت ملی عراق و رئیس سازمان الحشد الشعبی، مامور مدیریت پرونده تقدیم شکایت نامه عراق به سازمان ملل و شورای امنیت است».

به گزارش پایگاه خبری المسله، وی خاطر نشان کرد، «به سرنخ‌های اولیه دست پیدا کردیم که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز الحشد در عراق دست داشت».

سازمان الحشد الشعبی عراق یکشنبه گذشته (سوم شهریور) بعد از حمله پهپادی به نیروهای خود در استان الانبار (غرب عراق) بیانیه‌ای صادر کرد و رژیم صهیونیستی را مسئول این حمله دانست.

در بیانیه الحشد الشعبی تاکید شد که این حمله با دو پهپاد اسرائیلی و در جاده «عکاشات - القائم» و در فاصله ۱۵ کیلومتری مرز عراق با سوریه صورت گرفته است.

الحشد این حمله را «نقض آشکار» علیه عراق و خود دانست که به رغم پوشش هوایی آسمان عراق از سوی ائتلاف آمریکا و به رغم وجود بالون‌های بزرگ دیده‌بانی و رصد در نزدیکی محل حادثه رخ داده است.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین