|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۷۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
ظفری در حاشیه افتتاح فاز نخست پروڗه اجرای طرح هادی روستای اکبر آباد و قاسم آباد نیز گفت: طرح هادی این روستاها در سال 84 تهیه و اکنون فاز نخست اجرا شده است.
 بر اثر سیل فروردین 98 و رانش زمین در بالادست روستای برفیان شهرستان تویسرکان، بسیاری از اهالی روستا مجبور به ترک روستا شدند اما امروز پس از بررسی های کارشناسی، محلی در مجاورت روستا انتخاب، قطعه بندی و با حضور فرماندار تویسرکان و مدیران و مسئولان مربوطه کلنگ احداث نخستین واحد ساختمانی برای ساخت دوباره روستای جدید برفیان به زمین زده شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در این باره به ایسنا گفت: تعداد قطعات تفکیکی واگذار شده در مرحله نخست این پروژه 44 قطعه بوده تعداد قطعات تفکیکی پیش بینی شده در فاز دوم نیز 46 قطعه است.

حسن ظفری میزان تسهیلات ارزان‌قیمت و بلاعوض پیش بینی شده در فاز نخست را 3 میلیارد و 432 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: یک میلیارد و 840 میلیون تومان نیز تسهیلات قابل پرداخت در فاز دوم است.

وی تصریح کرد: ‌بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار برای آماده سازی، بهسازی و ساماندهی معابر، احداث شبکه های گاز، برق، آب و احداث رمپ و دسترسی ورودی برای روستا نیاز است.

ظفری در حاشیه افتتاح فاز نخست پروڗه اجرای طرح هادی روستای اکبر آباد و قاسم آباد نیز گفت: طرح هادی این روستاها در سال 84 تهیه و اکنون فاز نخست اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای فاز نخست را 900 میلیون تومان از محل بنیاد مسکن و 100 میلیون تومان از طرف دهیاری عنوان کرد و یادآور شد: تا کنون در این روستا مقاوم سازی مسکن روستایی برای 134 واحد انجام شده است و متقاضیان مقاوم سازی می توانند به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان تعداد اسناد صادره در این روستاها را 170 فقره اعلام کرد و گفت: از همکاری اداره توزیع برق شهرستان تویسرکان و دهیاری تشکر می کنیم.

افتتاح همزمان 4 پروژه مدیریت توزیع برق

همزمان با هفته دولت 4 پروژه مدیریت توزیع برق شهرستان تویسرکان با معاون عمرانی استاندار، فرماندار تویسرکان و مسئولان و مدیران مربوطه به افتتاح و بهره برداری رسید.

مدیر اداره توزیع برق شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با ایسنا، از بهره برداری از پروژه های نیرورسانی شامل احداث 12 دستگاه پست هوایی و نصب 340 انشعاب جدید با اعتبار 900 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه برق رسانی به ناحیه صنعتی فرسفج با احداث 3 کیلومتر خط 20 کیلوولت هوایی دو مداره با اعتبار ‌یک میلیارد تومان آغاز شد.

رضا جلیلوند آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه برق رسانی به منطقه گنبد سرابی و پنبه زار سرکان با اعتبار 600  میلیون تومان را از دیگر پروژه های هفته دولت عنوان کرد و افزود: آغاز به کار پروژه تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار به طول 20 کیلومتر با اعتبار 800 میلیون تومان نیز از دیگر پروژه های توزیع برق شهرستان در هفته دولت امسال است.

محوطه سازی پارک خطی و بازگشایی بلوار 55 متری ابن سینا

همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی پروژه محوطه سازی پارک خطی و بازگشایی بلوار 55 متری ابن سینا نیز آغاز شد و شهردار تویسرکان در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: مساحت املاک تملک شده در مسیر بلوار بیش از 25 هزار و 324 مترمربع بوده و عرض محوطه سازی پارک میانی 19 متر، عرض مسیر سواره راه(لاین برگشت) 15 متر و عرض پیاده راه 5.5 متر است.

کاظم گمار هزینه محوطه سازی پارک خطی در 11 هزار و 400 متر مربع را 3 میلیارد و 420 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: هزینه کل آسفالت و جدول نهری مسیر برگشت 760 میلیون تومان و هزینه تملک کل املاک واقع در طرح حدود 20 هزار مترمربعی 8 میلیارد تومان است.

وی هزینه اجرای کل پروژه را 12 میلیارد و 180 میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه پیاده راه سازی و جداره سازی محله باغوار نیز آغاز شد که متراژ کف این پروژه 2800 مترمربع بوده و محل اجرا محله باغوار، حدفاصل خیابان انقلاب تا خیابان شهدا و خیابان حافظ شرقی است.

گمار با بیان اینکه هزینه انجام این پروڗه یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل طرح بازآفرینی اداره کل مسکن و شهرسازی استان همدان است، اظهار کرد: این پروژه به صورت مشارکتی توسط شهرداری، راه و شهرسازی و پیمانکار انجام می شود و شامل کف سازی با سنگ گرانیت گل پنبه ای با ضخامت 6 سانتیمتر با بتن مسلح است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین