|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۳
کد خبر: ۲۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
نفت تهران در سال های اخیر تبدیل به یکی از قدرت های جدید فوتبال ایران شده است؛ تیمی که با فرکی رشد کرد و با گل محمدی به اوج رسید، اما اوضاع این تیم در سال جدید باعث شد تا کارشناسان خیلی هم به ادامه این پیشرفت امیدوار نباشند.


به گزارش گفتار نیوز، نفت با سرمربی جوانش یعنی علیرضا منصوریان توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند، اما پشتیبانی ضعیف صدای اعتراضات را بلند کرده است.


تا سال گذشته شخصی به نام علیپور بدون آنکه خیای هم در رسانه ها حضور داشته باشد، امور باشگاه را انجام می داد و مانند یک پدر بالای سر تیم بود، اما شرایط بد مدیریتی و حضور برخی افراد که در باطن دشمن باشگاه هستند، باعث شد تا علیپور عطای کار را به لقایش ببخشد.


حالا در این روزها که علیپور نیز حضور ندارد، باشگاه نفت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. یکی از این مشکلات، بحث مسائل مالی است. در حالی که به نیم فصل رقابت های لیگ برتر نزدیک می شویم، فقط 12 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.


مدیرعامل باشگاه در توجیه این مساله بی پولی را بهانه می کند و اینکه هنوز پولی از سازمان لیگ نیز به باشگاه داده نشده است. این در حالی است که پول سازمان لیگ حداقل تا یک ماه آینده بین باشگاه ها توزیع نمی شود.


در چنین شرایطی به جاست مدیریت باشگاه برای حل مشکلات وارد عمل شود، اما مدیرعامل به جای رسیدگی به این امور، در فکر نفوذ بیشتر به فدراسیون است و برای تغییر و تحولات اساسی در فدراسیون فوتبال، رایزنی های پشت پرده بسیاری را نیز انجام داده است.


به هر حال شرایط بد باشگاه نفت باعث شد تا بازیکنان دست به اعتصاب بزنند. نکته جالب اینکه برای کنار گذاشتن این اعتصاب، مدیر عامل وارد عمل نشد و یکی از اعضای هیات مدیره را که وجهه قابل قبولی را نیز ندارد، به جای خود فرستاد تا اینگونه بر سر کم کاری هایش سرپوش بگذارد.


در جلسه هنزکی با بازیکنان، منصوریان سرمربی تیم حضور نداشت. منصوریان که رفاقت زیادی با اعضای تیم دارد، برای آنکه بازیکنان به خاطر رودربایستی با او مشکلات را مطرح نکنند، ترجیح داد در جلسه حضور نداشته باشد و این مساله فرصت خوبی بود تا معضلات تیم مطرح شود.


برخی از چهره های سرشناس تیم از جمله مبعلی، عزتی، حمدی نژاد و حاج محمد از وضعیت باشگاه انتقاد کردند و امکانات فراهم شده را برای یک تیم دسته دومی مناسب دانستند، نه تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.


نکته بسیار جالب دیگر توزیع گرمکن های قدیمی بین بازیکنان در باشگاه بود. با توجه به بی درایتی باشگاه نفت در ترخیص لباس های قبلی از کمرگ کیش، لباس های قدیمی بین بازیکنان پخش شد و این مساله باز هم اعتراضات را به دنبال داشت.


مدیرعامل نفت از ابتدای فصل تاکنون فقط دو یا سه بار در تمرینات حضور یافته و بیشتر به دنبال منافع شخصی اش است؛ منافعی که در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و البته به کمکی برخی از مسئولان بالادستی از جمله یکی از معاونان وزیر به دنبال آنها می گردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین