|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۷۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
فرمانده انتظامی استان بوشهر از رفع تصرف 2 هزار و 500 متر مربع از اراضی دولتی به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در این شهر خبر داد.
 فرمانده انتظامی استان بوشهر از رفع تصرف 2 هزار و 500 متر مربع از اراضی دولتی به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار خلیل واعظی در این باره اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تصرف غیر قانونی 2 هزار و 500 متر از اراضی دولتی در یکی از محله های شهر بوشهر کرده و ادعای مالکیت آن را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات لازم، مشخص شد این فرد نسبت به تصرف غیر قانونی 2 هزار و 500 متر از اراضی ملی اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی بوشهر با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی و احضار فرد مذکور، تحقیقات لازم در این خصوص توسط کارآگاهان پلیس آگاهی انجام شده، افزود: متهم در بازجویی های فنی پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

سردار واعظی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده 125 میلیارد ریال است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به این که حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با آن برخورد می‌شود، تصریح کرد: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری مردم و همه دستگاه های نظارتی الزامی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین