|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۷۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در جاده کندوان مسیر جنوب به شمال در مقاطع سرودار، بیلقان‌، پورکان، پل زنگوله و گرماب ترافیک سنگین گزارش شده است.
 مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در جاده کندوان مسیر جنوب به شمال در مقاطع سرودار، بیلقان‌، پورکان، پل زنگوله و گرماب ترافیک سنگین گزارش شده است.

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌‌وگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در جاده کندوان مسیر جنوب به شمال در مقاطع سرودار، بیلقان‌، پورکان، پل زنگوله و گرماب همچنین ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه هم‌اکنون در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین-رشت تردد روان است، گفت: همان طور که روز قبل نیز اعلام شد، محور هراز به دلیل اجرای عملیات راهداری از امروز تا 5 شهریور بین ساعات 8 تا 17 مسدود است.

وی یادآور شد: در هیچ‌یک از محورهای شمالی کشور ‌مداخلات جوی گزارش نشده است.

محرابی‌نیا بیان کرد: در آزادراه کرج-قزوین مقاطع ساسانی، پایانه کلانتری و کردان، در آزادراه قزوین-کرج محدوده پایانه کلانتری و در آزادراه ساوه-تهران محدوده پرند ترافیک در حال حاضر سنگین است.

‌* محورهای مسدود به دلیل نبود ایمنی و مداخلات جوی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور قدیم خرم آباد-پل دختر‌، جاده اهرم-فراشبند‌، محور شهداد-اندوهجرد‌، محور شهداد-نهبندان و محور فنوج-کتیج-رمشک، به دلیل نبود ایمنی و مداخلات جوی مسدود است.

وی با اشاره به اینکه 2210 دستگاه ترددشمار رصد تردد خودرو در جاده‌ها کشور را انجام می‌دهد، بیان کرد: میزان تردد در شبانه‌روز گذشته ‌نسبت به مدت مشابه سال قبل ‌8.2 درصد کاهش نشان می دهد.‌

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد:‌ در آزادراه کرج-تهران‌، آزادراه قزوین-کرج‌ و آزادراه کرج-قزوین در شبانه روز گذشته بیشترین تردد ثبت شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین