|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۲۷۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
پیشکسوتان نسبت به جامعه خود مسئولیت دارند و باید تجربیات خود را در اختیار نسل بعدی قرار دهند. معتقدم ورزش کشور توان جهش بزرگتری را دارد. زمانی فکر نمی کردیم در رشته های گروهی مثل والیبال، بسکتبال، هاکی و کلدی توفیقی بدست آوریم اما با برنامه ریزی و تلاش شد.
وزیر ورزش و جوانان، گفت: در فشار و تحریم های امروز کشور، هنر مدیریت ما باید در این باشد که از تمام ظرفیت پیشکسوتان و باتجربه‌های ورزش کشور در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

«مسعود سلطانی فر» روز یکشنبه و در دیدار با پیشکسوتان ورزش کشور با حجت السلام «سیدحسن خمینی»  در جماران بیان کرد و افزود: نوه امام راحل  یکی از بزرگ‌ترین حامیان ورزش و پیشکسوتان ورزشی ایران هستند که همیشه جامعه ورزش از عنایات وی بهره‌مند شده است.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بسیاری از رشته های ورزشی افتخارات بزرگی در رویدادهای بین المللی کسب کرده اند که برخی از آنها تاریخی بوده است. 

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد که حضور مقتدرانه و نتایج تاریخی در جام جهانی فوتبال، کسب بیشترین تعداد مدال در بازی های آسیایی جاکارتا بعد از انقلاب، کسب مقام سوم بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مقام هفتم المپیک جوانان و موفقیت همزمان ۲ تیم بزرگ باشگاهی ایران در آسیا، بخشی موفقیت های ورزش کشورمان در سال گذشته بود.

یادگار امام  هم در ادامه این دیدار، اظهار داشت: تلاش بخشی از فرایند برای رسیدن به موفقیت است، ولی بسیاری از عوامل پیروزی در دست ما نیست.

حجت السلام سیدحسن خمینی افزود: پیشکسوتان نسبت به جامعه خود مسئولیت دارند و باید تجربیات خود را در اختیار نسل بعدی قرار دهند. معتقدم ورزش کشور توان جهش بزرگتری را دارد. زمانی فکر نمی کردیم در رشته های گروهی مثل والیبال، بسکتبال، هاکی و کلدی توفیقی بدست آوریم اما با برنامه ریزی و تلاش شد.

وی گفت: طبع ایرانی ها با ورزش های پایه مثل دو و میدانی و شنا و ژیمناستیک شاید سازگار نباشد، ولی در این رشته ها هم چنانچه تلاش و برنامه ریزی بیشتر شود موفقیت های بیشتری بدست خواهد آمد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین