|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۷۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
شاید مسئولان برگزاری مراسم برترین‌ها دلیلی مانند پخش زنده برای برپایی این مراسم در آن روز و ساعت داشتند اما در نهایت با وجود حدود یک ساعت تاخیر در آغاز مراسم، پخش زنده انجام نشد تا بر خلاف سال‌های گذشته این اتفاق رخ ندهد.
مراسم برترین‌های فوتبال ایران مانند سال‌های گذشته با حواشی روبرو شد؛ مراسمی که حتی با کج‌سلیقگی در زمان برگزاری‌، برای فوتبال‌دوستان‌ پخش زنده هم نشد.

 مراسم برترین‌های فوتبال ایران هر سال با حواشی زیادی، چند روز قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر برگزار می‌شد اما امسال در اتفاقی عجیب، این مراسم دیروز (شنبه) پس از آغاز فصل جدید ترتیب داده شد. این در حالی است که مراسم برترین‌ها به طور معمول در کشورهای مطرح فوتبالی پیش از اتمام فصل برگزار می‌شود. برای مثال مراسم برترین‌های لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ پیش از اتمام فصل برگزار شد و ویرجیل فن‌دایک به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شد.

به طور کلی، مراسم برترین‌های امسال با تغییر در برگزار کنندگانش مواجه شده بود و اسپانسر، وظیفه برگزاری این مراسم را بر عهده گرفت. صادق درودگر، مدیر سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال از مدت‌ها قبل در حال هماهنگ کردن کارها با اسپانسر برای برگزاری مراسم برترین‌ها بود اما در این بین ناهماهنگی‌هایی صورت گرفت که باعث شد این مراسم با حاشیه‌هایی روبرو شود.

* روابط عمومی سازمان لیگ که معمولا وظیفه انجام کارهای اجرایی مراسم برترین‌ها را بر عهده داشت در جریان کامل جزئیات مراسم قرار نگرفته بود که همین موضوع باعث شد اصحاب رسانه تا ساعاتی پیش از آغاز مراسم، نحوه حضور در این مراسم را ندانند. در این بین، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ساعاتی پیش از برگزاری مراسم برترین‌ها از تغییرات به وجود آمده در برگزاری این مراسم مطلع شده بود که گلایه او را هم به همراه داشته است.

* نکته دیگر راجع به این موضوع، برگزاری مراسم برترین‌ها در روزی بود که یکی از بازی‌های لیگ برتر در حال برگزاری بود. درست در ساعاتی که مراسم برترین‌ها آغاز شد، دو تیم سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر در شهر بوشهر در حال آماده شدن برای برگزاری دیدار با یکدیگر بودند. این بدسلیقگی در انتخاب زمان مراسم باعث شد که جوایز بازیکن اخلاق (پیام نیازمند)، بهترین مهاجم (کی‌روش استنلی) و بهترین هافبک (مهدی کیانی) که به بازیکنان سپاهان تعلق داشت به افراد دیگری داده شود تا بعدا به دست این بازیکنان برسد. عجیب‌تر این که مسئولان برگزاری این مراسم صندلی‌هایی برای بازیکنان سپاهان در نظر گرفته بودند!

* شاید مسئولان برگزاری مراسم برترین‌ها دلیلی مانند پخش زنده برای برپایی این مراسم در آن روز و ساعت داشتند اما در نهایت با وجود حدود یک ساعت تاخیر در آغاز مراسم، پخش زنده انجام نشد تا بر خلاف سال‌های گذشته این اتفاق رخ ندهد.

* باید اشاره کرد که تاخیر یک ساعته در آغاز مراسم، تنها مشکل زمانی دیروز (شنبه) نبود. یکی از عجیب‌ترین حواشی مراسم برترین‌های فوتبال ایران جایی بود که بازیکنان دعوت شده به مراسم حدود ۳۰ دقیقه پشت درهای سالن برگزاری مراسم معطل شدند؛ اتفاقی که گفته شد به خاطر اختلاف مالی هتل برگزاری مراسم با سازمان لیگ بوده است. البته صادق درودگر،‌ مدیر سازمان اقتصادی سازمان لیگ از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد.

با شرایطی که دیروز وجود داشته و حتی صرف‌ نظر از مشکلاتی که در هنگام برگزاری مراسم برترین‌ها بود، این مراسم باز هم نتوانست شأن یک مراسم شکیل را داشته باشد و فقط محلی برای خودنمایی اسپانسرهای مختلف بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین