|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
معاون وزیر نفت با اشاره به گستردگی و تاثیرگذاری فراوان شرکت ملی نفت ایران بر اقتصاد کشور گفت: گردش مالی این شرکت و اثرگذاری فراوان آن جهت گیریهای این شرکت بر درآمدهای کشور، نشان دهنده جایگاه اساسی هیئت مدیره نفت است.
معاون وزیر نفت با اشاره به سهم عمده درآمدهای نفتی بر درآمدهای کشور گفت: برخی تصمیمهای هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران به طور مستقیم بر درآمدهای کشور تاثیر می گذارد.
رکن الدین جوادی ظهر امروز (سه شنبه، ٦ آبان ماه) در مراسم تودیع و معارفه دبیران قدیم و جدید هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، به تشریح جایگاه هیئت مدیره این شرکت پرداخت و گفت: هیئت مدیره هر شرکت، سیاستگذار و ناظر اصلی بر فعالیتهای آن شرکت به شمار می رود و شرکت ملی نفت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان این که عملکرد بهتر، منضبط تر و حرفه ای تر هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، روند دستیابی به اهداف را در این شرکت شتاب می بخشد، ادامه داد: همچینین امنیت اطلاعاتی که در هیئت مدیره تبادل می شود، بسیار با اهمیت است.
جوادی در زمینه ضرورت امنیت اطلاعات توضیح داد: انتقال برخی تصمیمهای هیئت مدیره به بدنه شرکت تا پیش از تصویب، می تواند آثار بدی به همراه داشته باشد و دبیر هیئت مدیره شرکت ملی نفت در نظام مند کردن جلسه ها و حفظ امنیت اطلاعات نقش بسزایی دارد.

معاون وزیر نفت با اشاره به گستردگی و تاثیرگذاری فراوان شرکت ملی نفت ایران بر اقتصاد کشور گفت: گردش مالی این شرکت و اثرگذاری فراوان آن جهت گیریهای این شرکت بر درآمدهای کشور، نشان دهنده جایگاه اساسی هیئت مدیره نفت است.
به گفته جوادی، دبیر هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در نحوه دریافت و تکمیل سوابق اسناد، نحوه نگارش، امانتداری اطلاعات، پیگیری مصوبات و پیگیری ابلاغ بموقع آن وظیفه مهمی دارد.

وی تصریح کرد: رئیس امور مجامع و دبیر هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران وظیفه دارد در زمینه ریاست امور مجامع، عملکرد شرکتها و مدیریتها را با توجه به اختیارات تفویض شده به آنان بررسی کند.
جوادی در پایان برای تورج مشتری دوست در سمت رئیس امور مجامع و دبیر هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، آروزی توفیق و از تلاشهای سیاوش پام در مدت تصدی این سمت قدردانی کرد.

بر پایه این گزارش، تورج مشتری دوست با حکم وزیر نفت به عنوان رئیس امور مجامع و دبیر هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب شده است؛ همچنین سیاوش پام که پیش از این، عهده دار این سمت بود به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت منصوب شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین