|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰
کد خبر: ۲۷۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
مدیر سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره مشکلات رسانه‌ها در تولید محتوای تصویری توضیح داد.
 مدیر سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره مشکلات رسانه‌ها در تولید محتوای تصویری توضیح داد.

به گزارش ایسنا، صادق درودگر، مدیر سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم برترین‌های فوتبال ایران اظهار کرد: ما همه به رسانه‌های کشور مدیون هستیم چون آن‌ها نقش به سزایی در توسعه ورزش دارند. یک زمانی عکاسان برای ورود به ورزشگاه مشکل داشتند، چرا؟ چون ما آموزش‌های کامل را نداده بودیم. الان اتفاقات خوبی در رسانه‌ها در حال رخ دادن است. از این که ناهماهنگی‌هایی برای رسانه‌ها در مراسم امروز پیش آمده، عذرخواهی می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان هتل قصد داشتند به خاطر بدهی‌هایی که وجود داشته قصد جلوگیری از برگزاری مراسم برترین‌ها را داشتند، گفت: چنین چیزی را من نشنیده‌ام.

مدیر سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره مشکلات برخی رسانه‌ها برای تولید محتوای تصویری از لیگ برتر هم توضیح داد: ما هشت ماه پیش در بخش IPTV فراخوان زدیم و کارمان را آغاز کردیم. جلسات متعددی با گروه‌های مختلف داشتیم که حرف‌های یکدیگر را متوجه نمی‌شدیم. سوءتفاهم و عدم درک متقابل وجود داشت اما در حال تلاش هستیم که شاهد حضور پررنگ رسانه‌ها باشیم.

درودگر در پاسخ به این سوال که آیا بین رسانه‌های تصویری مجازی و صداوسیما تفاوتی قائل هستند، بیان کرد: AFC به هیچ عنوان در این قضیه دخالتی نمی‌کند. ما یک پخش دیجیتال و پخش مستقیم داریم که قانون حق پخش را به صداوسیما سپرده است. مجلس، دولت را مکلف کرده که بودجه‌ای برای حق پخش تلوزیونی در برنامه ششم در نظر بگیرد. به هر حال این اتفاق رخ نداده اما در بخش دیجیتال، قانون‌ اساسی راجع به آن پیش‌بینی نکرده است. در نتیجه فدراسیون فوتبال از پخش دیجیتال آن‌گونه که به سود فوتبال است با رسانه‌ها تعامل خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که چرا رسانه‌ها را مجبور به مذاکره برای IPTV کردند، گفت: ما این موضوع را اجبار نکردیم ولی اعلام کردیم که تا اطلاع ثانوی کسی مسابقات را پوشش دیجیتالی ندهد.

مدیر سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که اسپانسرینگ مراسم برترین‌ها به چه شکل است و چرا اسپانسرها بازیکنان را به اجبار برای گرفتن عکس نگه می‌دارند،‌ توضیح داد: ۵۰ درصد اسپانسر مراسم یک شرکت است و ۵۰ درصد دیگر را به چند شرکت سپرده‌ایم. کسی به زور بازیکنان را نگه نمی‌دارد چون آن‌ها زور زیادی دارند و کسی نمی‌تواند آنها را به زور نگه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین